Sevdiğin kişinin ne olursa olsun yanında olur musun?

Şimdi şöyle flörtüz o hoşlandığını söylemişti ben söylememiştim bu aralar iş yoğunluğu çok fazla ve hiç bir şey yapmak istemiyor hatta bana bile vakit ayiramiyor ve mevsim geçişlerinden olsa gerek modu aşırı düşük bana sen dahil kimseyle konuşmak ve hiç bir şey yapmak istemiyorum demişti aradan bir kaç gün geçti önemsemedigini düşündüm bir süre konuşmayalım dedim o da olur dedi ama hoşuna gitmedi sanki böyle demem yanlış mı yaptım acaba her daim yanında mi olmalıydım?
Sevdiğin kişinin ne olursa olsun yanında olur musun?
Cevapla