Sevdiğin kişinin ailesi seni beğenmedi diye kendimi kötü hissetip çirkin bulmam normal midir?

Boşlukta gibiyim bu boşluğu nasıl yok edebilirim? Kendimi çirkin işe yaramaz biri gibi hissediyorum bunu nasıl aşarım sevdiğim adam in annesi beni beğenmedi diye bide üstüne ustelik bende. Ayrıldı annesi istemiyor diye psikolojik olarak çökmus gibi hissediyorum çirkin miyim acaba diye düşünmeden edemiyorum beddua etmek de istemiyorum sonuçta annesi ve büyük birisi off ya bir erkek neden gamsız olur
Sevdiğin kişinin ailesi seni beğenmedi diye kendimi kötü hissetip çirkin bulmam normal midir?
Cevapla