Ben 3 yıl boyunca bir iş yerinde çalıştım
kısaca “hor görüldüm hakaretlere uğradım bağırdılar azarladılar psikolojik şiddet uyguladılar laf soktular ineliyici laflar soktular özgüvenimi kıracak şeyler söylediler kiminle konuşup kiminle konuşmayacağıma karşıtlar
ama yapılan hiçbirşeye sesimi çıkarmadım ben ya her zaman dopra olan ben sesimi çıkaramadım galiba anksiyetem yüzünden oldu
4 gün önce o işten en sonunda ayrıldım bu sabah rüyamda sanki kısa bir film gibi 3 yıl boyunca yaptıkları herşeyi rüyamda gördüm gözümü açmamla ağlamam bir oldu
annemde yanımda uyuyordu salona gittim ağlamaya başladım epeydir bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum çok iyi geldi
bu sefer bütün gün susup oturdum sadece düşündüm sanki içim bana eziksin zayıfsın korkasın basitsin diyerek dahada eziyordu ama sanki unutmayacak gibiyim sizce nasıl tekrar kendime gelirim.
herşeyi unutmaya hazırım ama beynim izin vermiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer