Açıkçası sevgilim yok ancak var sayalım sevgilim var ben zaten hiç bir kadınla konuşmam yani ne kadar kıskaç olsada olmasada bu benim gerçek görevim bilirim
Her şey başı kapalilikla olsa ohooooooo sanki türbanlılar açıklardan daha beter işler yapıyor önemli olan niyet biraz geniş çaplı düşünün , evet siz bu tür şeylere yine önem vermiyorsaniz benim sorunum değil bizim ailede namus kavramı var sizde olmayabilir ben bugüne kadar cinsel ilişki yaşamadım bir şeyim mi eksildi? ya da birinin ilki olmayı istemem neresi saçma? Her şeyi geçtim aile baskısı toplum baskısı vs benm bireysel olarak Allaha inancım var korkum var o yüzden doğru bulmuyorum
Her şey başı kapalılıkla olmadığı gibi, zinadan uzak durmayla da olmuyor. Sırf seksi legalleştirmek için tanımadığın etmediğin tiple evlenip, onu aldatmak veya mutsuz evliliğe katlanmak daha büyük günahlara sebebiyet verir Sizin ailede namus kız çocuklarının bacak arasından ibaret sadece, namusun kelime anlamı bu değil ve dinlerle de uzaktan yakından ilgisi yok. Her neyse, bol şans
Fazla kıskançlık aşık usandirir derler.. yerinde kiskançlik iyidir. Güveniyorsaniz kiskanmaniza bile yoktur ama yinede bir elektiriklenme yapmaniz gerekmektedir , kendimden biliyorum eşim dirsek atar ya da kolumdan sıkar falan 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Benim hoşuma gider.. ama her şeyin dozu olması gerekiyor elbette.. sürekli kıskanırsa ya da beni kısıtlarsa o zaman olmaz
Kıskanmıyorsam o adama karşı bir şey hissetmiyorumdur, sahiplenmemişimdir.
Kıskanmak değer verdiğini göstermektir fakat bunu ruh hastalığı haline getirmek herkesi iter elbette
Açıkçası sevgilim yok ancak var sayalım sevgilim var ben zaten hiç bir kadınla konuşmam yani ne kadar kıskaç olsada olmasada bu benim gerçek görevim bilirim
Kıskanç değilim, aslında bu kişiden kişiye değişir, Türk erkeklerin çoğu kıskançtir hoşlarına gider ama ben daralıyorum
Kıskanç karıya yağmurlu havada su vermem, ne hoşuma gitmesi
Sen sevgili yapma mümkünse
Sevgilisiz olmaz, fakbadi takılamam
Ne sen mi hayatta inanmam
Ben sadece evliliğe karşıyım, sevgililiği seviyorum
İşte beklediğim cevap senin gibiler uzak
Senin gibi evlilik delileri de bana uzak, merak etme :d
Senin dini inancın yok ise zinayı günahı bilmiyorsan benim sorunum değil ben önem veriyorm
Açıksın, bu nasıl dini hassasiyet :D
Konunun dinle ilgisi yok, aile ve toplum dayatması tamamen. Elalem ne der, ucuz kız olurum bilmem ne kafası
Her şey başı kapalilikla olsa ohooooooo sanki türbanlılar açıklardan daha beter işler yapıyor önemli olan niyet biraz geniş çaplı düşünün , evet siz bu tür şeylere yine önem vermiyorsaniz benim sorunum değil bizim ailede namus kavramı var sizde olmayabilir ben bugüne kadar cinsel ilişki yaşamadım bir şeyim mi eksildi? ya da birinin ilki olmayı istemem neresi saçma? Her şeyi geçtim aile baskısı toplum baskısı vs benm bireysel olarak Allaha inancım var korkum var o yüzden doğru bulmuyorum
Her şey başı kapalılıkla olmadığı gibi, zinadan uzak durmayla da olmuyor. Sırf seksi legalleştirmek için tanımadığın etmediğin tiple evlenip, onu aldatmak veya mutsuz evliliğe katlanmak daha büyük günahlara sebebiyet verir
Sizin ailede namus kız çocuklarının bacak arasından ibaret sadece, namusun kelime anlamı bu değil ve dinlerle de uzaktan yakından ilgisi yok. Her neyse, bol şans
Tamam kardeşim sen kendi bildiğin gibi devam et doğru sandığın şeye bana karışma elbet bir gün pişman olursun iyi akşamlar
Fazla kıskançlık aşık usandirir derler.. yerinde kiskançlik iyidir. Güveniyorsaniz kiskanmaniza bile yoktur ama yinede bir elektiriklenme yapmaniz gerekmektedir , kendimden biliyorum eşim dirsek atar ya da kolumdan sıkar falan 😀
Aşırısı beni bayar hele şu arkadaşların yanındayken resim at falan filan bana gelmez
Baş edebilirim sorun etmem
Ayy ben de öyle ilişkide kıskanç sahiplenici tavırlara giriyorum aslında bu durum erkeklerin de hoşuna gidiyor ama dozunu iyi ayarlamak lazım
Libidosu yüksek biri misin
Sizi ilgilendiren kısım ne?
Merak ettim sordum
Sorma
Sordum ama
Cevap vermek zorunda mıyım ya sabır gece gece sınanıyorum
Calm down baby calm down
Sinir etme
Ama bu kadar sinir seni erken yaşlandırır
Aynen senin gibilerle muhatap olursam doğru
Benim gibi biri ile muhatap olursan eğer hayatının en mutlu zamanlarını yaşarsın
Sen çok gerginsin
Hihi kesin öyledir
Gergin değilim sadece tahammülüm yok
İşte bu çok kötü bi durum
Hihi
Biraz sakin olmayı dener misin
Müsaadenle uyumayi düşünüyorum
Erken daha ya
Bu arada belin cidden o kadar ince mi yoksa shop mu var
He Shop var arka kapı yamulmus gördün mü
Hâlâ çok gerginsin
Bence evlenmeliyiz
Seninle niye evleniyorm ben
Ben seninle niye evleniyorum
Evlenmeeeeee
Gece gece başıma bela mı oldun sen
Sanane evlencem
Bilmem bela mı oldum
Ya sabır harbi sinirleniyorum bak adamı hasta etme
Benim hastam olmana pekte şaşırmam açıkçası
Havalara bak görende sanır kraliyet prensi
Kralım direkt senide kraliçem yapcan
Sen deli falan misn
Yok değilim
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Senin delin olabilirim
Bak yeter dalga geçtin iyice sinirlerimi hoplattin sus bnce uyu git başkasına satas
İstersem
İstersen*
Dalga geçtiğimi kim söylüyor
Bn diyorum
Yanlış düşünce
Yeter git uyu beni yordun zaten
Bence bi şansı hak ediyorum
Akümüsün nesin niye taktın bu kadar
Çekicisin bence
Olabilir her çekici bulduğun kızla konuşuyor musn
Hayır hepsiyle değil ama sen konuştuğum son kız olabilirsin belki de
Yaşın benden küçük
1 yaş çok problem olmamalı
Canını istemedim bi şans istedim
Hem işin gücün var mı niyetin belli mi aa asko 3,5 gün takılalim yoksa ayrılrz sende o ciddiyeti alacak yaş yok bence
İşim gücüm var
Bunları özel konuşalım bence
Off offffff
Uyucam ben uykum var geç oldu
Şansı hak ediyorum bence
Sende uyu bi zahmet
Uyurum ben dert değil
Pekii
Şans verecek misin
Hayır seni tanımıyorum etmiyorum ne kadar güveneyim
Şansı ver sen
Güven işini bana bırak
Aşırıya kaçılmadığı sürece herkesin hoşuna gider.
Abartılmadığu sürece problem yok
Elbette gider. Bu sevgi belirtisidir
Hayır fazlası boğuyor
Yani gider yeri geldiğinde
Ben sendende beterim o derece kıskanç biriyim 😂
Ben nefret ederim, kavga ederim hemen 😂
Gitmiyor tam tersi bunaltiyor
Boğmadıpınız sürece evet 😀
Benim gitmez cunku sacma oluyor
Bir noktadan sonra gitmez
Gitmez
Zaten neysen memnunsun ku
Gitmez
Niye
Baskı kavga kaos soğuma oluyor
Ne yani istediği gbi rahat davransın bizde susalım
Güven yoksa olmaz zaten
Ne kadar da güven olursa olsun akıl bu bi an karışır
Tedbir almak mantıklı ama bi sınırı olmalı
Cok bogmadigi surece iyi
Dozundaysa evet.