Özellikle her yaz mevsiminden kış mevsimine, kış mevsiminden de yaza geçildiğinde ruhsal olarak enlem kayması yaşarız.

Özellikle her yaz mevsiminden kış mevsimine, kış mevsiminden de yaza geçildiğinde ruhsal olarak enlem kayması yaşarız.

Yazdan nefret ettiğim için sonbahara geçerken felaket bir rahatlama geliyor. O toprakla buluşan yağmurun kokusu, yolda yürürken ezdiğim yapraklar, o tatlı rüzgar...
Cevap
7Cevap
Kışa gireceğimiz için daha mutlu oluyorum.
Olmaz hiç
Bazı zamanlar oluyor hava sıcaklık durumuna göre değişiyor.
evet oluyor en çokta yazdan sonbahara geçişte oluyor
mevsim rüzgarları ne zaman eserse o zaman hatırlarım:)) devamı teo da...
Evet sonbaharda mutlu yazda ofkeliyim
Bu yaz, birtakım insanların neden güneşe silah sıktığını anladım 😄
Bizim ruh halimiz kolay kolay değişmez
Olmuyor benim , çok düz yaşıyorum hayatı 🤔
Yorgunluk oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?