Çoğu zaman duygularımızı ifade etme konusunda çekingen olmamız diyebilirim. hislerimizi açıkça ifade etmekte zorlanabiliriz ve bu da iletişimde sorunlara yol açabilir. Elbette, bu durum bireyden bireye değişir, ancak duygusal ifadede çekingenlik yaygın bir erkek özelliğidir diyebilirim.
Herşeyi bildiğini sanıp bir halt bilmemek, kadınlar kadın bedeniyle ilgili soru soruyor oradalar, makyaj ile ilgili soru soruluyor oradalar, hastalıkla ilgili soru soruluyor oradalar, kız demiş ki reglim şöyle oldu hepsi vajinası var gibi aaa şu yüzdendir diye damlamış... her halta burunlarını sokuyorlar her halta ekrandan çıkıp yakalarına yapışasım geliyor bazen cidden
@iamtrue ya bırak allah aşkına ya fikir sahibi olmak istermiş ulan Size ne kadın makyajından, kadın reglinden size ne rahimde oluşan sorundan haklı göstermeye çalışarak komik durmayın lütfen shksmsmkxjx
Sakin ol kardeşim. Ben bunların hiçbirini yapmıyorum. Yapanları anlamaya çalıştım yazdığım yazıda. Hani fikir alışverişi, diyalog falan. Gergin olma bu kadar
Kadınlarla erkekler arasındaki en büyük farklardan biri, erkeklerin "hiç bir şey" kutusudur :) Bu, düşünmekten ve sorumluluklarından, dünyadan uzaklaştıkları her hangi bir şey olabilir. Maç seyretmek, spor yapmak, bilgisayar, film gibi herhangi bir şey olabilir. Evliyseler, evliliklerinden biraz olsun soluklanmak için de bu kutuya girerler. Onları bu kutudan çıkarmaya uğraşmayın, çıkaramazsınız. Ama orada daha az vakit geçirmelerini sağlayabilirsiniz, bu da sizin isteğinize ve yeteneğinize kalmış... :)
"sadece sen varsın hayatımda" "ilk defa böyle hissediyorum" "Ben sana aşık oldum" "Asla ayrılmayacağız" "Ben seninle ciddi düşünüyorum" Gibi gibi sözler söyleyip kızlarımızı kandırma huyları var. (eleştirebilirsiniz umrumda degil yarası olan gocunsun)
Dikkat çekmek için saçmalamak. Kıskanmıyormuş gibi davranmaya çalışırken kıskandırmaya çalışmak, uğraşmak. Tutulduğunu hissettiyse kaçmak ve umursamamaya çalışırken, başka kızlar ile konuşarak bunu başarmak. ondan vazgeçildiğini hissettiğinde, ilgilenmek ve yapmadıklarını yapmaya başlamak.(ama burada geçmiş olsun burası çabalamak için geç kalınmış bir durumdur.)
Genellikle ev işlerinde (pek ilgi alanları olmayan) bir yer tamir edilecekse ya da düzeltilmesi alınması gereken birsey varsa bunu sürekli ertelemeleri 1 ay 2 ay 3 ay sonunda dindon usta gelir askim ben zaten yarın yapacaktım denir 😂 Ha ustadan sonra kalan ev işleri itinayla yapılıyor nedense bir enerji bir yetenek geliyor 😅
Beniş burası türkiye , ataerkil ortadoğu kafalı erkekler. İçi boş eğitim desen yok hobi desen yok nasılsa istediği kadını alır yalnız kalma ihtimali yok. Çoğunda tip yok kişisel bakım yok yok oğlu yok
Bunun sebebi kızlar bu arada benim fikrimce, çünkü nerde şu malum saç kesimi, malum kıyafetler, malum hal ve hareketlere sahip sözde erkeklerin yanında kızlar oluyor hep. Bunu gören diğer erkekler de taklit ediyor bu durumu. Hayır kızların bu tiplerin yanında ne işi var çözemiyorum cidden...
Tabi ki öyle herkes kendi gibi olmalı gidip başka şeylere özenip onlara benzememeli. Gidip kendine has havası olacak diye dediğin gibi komik duruma da düşmemeli. Ne isen o olacaksın bu kadar basit aslında :)
Arz talep meselesi. Mesela ben kıyafet, saç kesimi, duruş, hâl hareket konusunda bahsettiğin aynılığa uymuyorum ve hiç ilgi görmüyorum. Bu benim için sorun değil ama çoğunluk bunu istemez
Bu çocuğun instası da istenir yani 🤣 şansın yaver gitsin hemcinsim arkandayız ✌🏻🤩 ne kadar nazik olmaya çalışsalarda bir yerde hanzolaşıyorlar tabiatlarında var 💁♀️
Erkek linçleme sorusu olmuş ve en çok yalancı denilmiş. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar derler. Sizce sorun doğru söyleyendemi? yoksa kovan köylüde mi? Yalanı kimse durduk yere söylemez.
Senin geçmişte kötü anın var sanırım, erkeklerin yapısı belli bunu eleştirme istersen iyiside var kötüsü de bana denk gelmediğin için öyle düşünüyorsun. Benim hiç sevgilim olmadı hiç bı kızla konusmadim mesela gönül eglendirmek değil amacım , helalim olsun yeter
O zaman demeyeceksin elimizde olmayan bişey diye bu tam olarak erkekler karaktersiz erkekler şöyle der gibi bişey madem böylesiniz Tabiki ilişki yapmayın iki günlük dünya bu erkeklik hormonu değil bişey değil hadi az kaldı bunu da normalleştirin
Teyze diyen benden büyük moruğa bak hele herkeste hormon var kıt mısın sen ben yok mu diyorum flörtöz olmak bir hormon değildir arkadaş daldan dlaa konmak karaktersizliktir bazı şeyleri yanlış anlayıp yanlış uyguluyorsunuz şaşırmıyorum da he😄
Erkekler nefretini 40 gün gizler de sevgisini 1 gün bile saklayamaz...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
mini etek, kolsuz askılı elbiseler giymenizi istemezük.. ama yalnızca başbaşayken izin vereceğinizi bilsek soymayı çırılçıplak yapmayı çok iyi bilirük.