Evlenince kocamı çalıştırmayı düşünmüyorum sizce kötü bir şey mi bu?

Ben muhafazakar bi insanım yani yanlış anlamayın tatile gidince bikinimi mini elbisemi şortunu giyerim ama onun dışında pantolon tişört takılırım hep ileride kocamı da kısıtlarım çok başıboş bırakmayı düşünmüyorum sizce bu kötü bir şey mi

Güncellemeler
1 yıl
Bu devirde çalışırsa kimin eli kimin cebinde belli değil evde çocuklara bakar temizlik yemek yapar ben çalışırım eve bakarım
Evlenince kocamı çalıştırmayı düşünmüyorum sizce kötü bir şey mi bu?
Cevapla