Arkadaşlar fazla açık sözlü olup her şeye bir cevabım var bunu nasıl aşıcam?

Şimdi özel iki kişinin arasındaki konulardan bahsetmiyorum mesela bir grup oturup bir şeyler konuşuyorsa haksızlık varsa direk kaba tabirle cevaplıyorum mesela birinin dış görünüşüne laf edenlere sen tipini düzelt gel tarzı cümleler kuruyorum ya da başkasına şu kaç yaşına geldi hala mı evlenmedi diye birini yargılayanlara siz evlisiniz de çok mu mutlusunuz diyorum geçen de yengem birinin hakkında bahsediyor ortaya söylediğim bir cümle oldu yüzüne güldüklerinizin arkasından konuşuyorsunuz dedim
Ben niye bir şeyleri içimde tutamıyorum Avukat ol diyip şakalaşanlar oluyor
Arkadaşlar fazla açık sözlü olup her şeye bir cevabım var bunu nasıl aşıcam?
Cevapla