Şimdi özel iki kişinin arasındaki konulardan bahsetmiyorum mesela bir grup oturup bir şeyler konuşuyorsa haksızlık varsa direk kaba tabirle cevaplıyorum mesela birinin dış görünüşüne laf edenlere sen tipini düzelt gel tarzı cümleler kuruyorum ya da başkasına şu kaç yaşına geldi hala mı evlenmedi diye birini yargılayanlara siz evlisiniz de çok mu mutlusunuz diyorum geçen de yengem birinin hakkında bahsediyor ortaya söylediğim bir cümle oldu yüzüne güldüklerinizin arkasından konuşuyorsunuz dedim
Ben niye bir şeyleri içimde tutamıyorum Avukat ol diyip şakalaşanlar oluyor
Ben niye bir şeyleri içimde tutamıyorum Avukat ol diyip şakalaşanlar oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer