Bazı zamanlar birisi başından geçen olayı anlatır.
"Kendimi buldum."
"Sende bir ben daha gördüm." gibi cümleler kurarız:))
Bu durumlarda seni aynalayan kişiyi daha dikkatli dinler misin?


Bazı zamanlar birisi başından geçen olayı anlatır.
"Kendimi buldum."
"Sende bir ben daha gördüm." gibi cümleler kurarız:))
Bu durumlarda seni aynalayan kişiyi daha dikkatli dinler misin?


Ben başkasının yaşadığı şeylerde kendi yaşadığımı görmem. Çünkü hiç kimse benim yaşadığımı yaşamamıştır. Bu hikaye çok özel bir hikaye. Boğazda sıra sıra dizilmiş öfkelerle, gözleri alev alev sarmış kırgınlık gözyaşları ile dolmuş bir hikaye. Sırtımda kaç affedilmiş ihanet hançeri var bilir misiniz? Bilemezsiniz. Ben bu hayatın en çetin yollarından yara bere içinde geçtim. Ve en sonunda Rab beni aldı ve bana “bana Allah yeter” demeyi öğretti. Çok şükür. Artık sırat-ı müstakim de olduğuma kuşkusuz bütün kalbimle inandım. Bu yolun hanı Cennettir. Ben Tanrıya teslim olanlardanım
Ben genel olarak iyi bir dinleyiciyim ama evet öyle olduğunda daha fazla odaklanma oluyor
Evet iyi dinleyicisin☺️
Rica ederimm☺️☺️
Daha pür dikkat kesiliyorum öyle bir şey olunca. Kendimce uyarıda da bulunuyorum karşı tarafa ama genel olarak burunlarının dikine gidiyorlar. Hatta bir tanesi “Ben sen değilim.”demişti ve benimle arkadaşlığını bitirmişti. Düşünmek de kabahat oldu yani. 😂😂
Kesinlikle evet çünkü bir insan aynı yerden yara aldığı zaman daha iyi anlayabiliyor derdine ortak olabiliyor çünkü sınanmadığın bir acı hakkında kinusmaky yorum yapmak çok kolaydır
Katılıyorum sonuna kadar🌷
Cevap
18Cevap
Evet iyi bir dinleyici olurum çünkü aynı şeyi yaşamış insanlar birbirini daha iyi anlar...
Ben olurum tabi ki de evet
Evet ve elimden gelen desteği veririm
Empati yapabilirim daha fazla.
Daha iyi yorumlayan birisine dönüşüyorum. Mutlaka tecrübe sahibi olduğum bir konuysa kesin bir dille uyarırım
Kesinlikle yorumlama konusunda fark meydana getiriyor aynı şeyleri yaşamak ya da kendini bulmak👍🏻
Ben her zaman iyi bir dinleyici olduğumu düşünüyorum
Ne güzel hep öyle olmalı👍🏻
Empatik biriyim. Ben yaşamamış olsam dahi o insan bana anlatırken dikkatle dinler anlamaya çalışırım, empati kurarım mutlaka. Bunun benzer şeyler yaşamış olmakla alakası yok benim için. Tecrübem sadece paylaşımından sonra istemesi halinde tavsiye adımında daha yararlı olabilir.
Karşımdaki insan kim olursa olsun can kulağıyla dinlerim. Çünkü beni insan yerine koyup derdini anlarıyor. Bana benziyor olması belki daha hızlı tavsiye düşünmemi sağlayabilir ama onu daha iyi dinlememe etkisi olmazdı.
Çok doğru👍🏻
Merhaba,
Hayır aman aman canı cehenneme lanet olası pislik! 😅
İnandım kandım hepsi yalanmış of of of! 😅
Herkesi kendi gibi sanınca insan sonu hüsran olsun deneyim olarak bakabilirsin😊
En çok ondan yedim kazığı sanırım yıllar önce bile mahallenin çocukları gençleri derdi ki abi kendin gibi sanıyorsun hani sadece aşk olarak değil arkadaş olarak da kazık yedim çokça insanlar tarafından 😅
Çok borç verdim hepsi bana girdi 😅şuan bile ödüyorum 😅 türlü bahaneler sunuyorlar 😅bir daha vermicem diyorum ama yalvarıyorlar yakariyorlar bıktım insanlardan 😅
Öyle demek istememiş veya yapmak istememiştir diye yaklaşım tarzından oluyor bu kötü deneyimler😌
Aynen öyle katılıyorum offf çok kötü 😅
O yüzden aşkım ile birlikte herkesten uzak olmak istiyorum sadece aşkım ile olmak istiyorum 😅
Ömrümü ömrüne 😅
Genelde dinleyiciyim ama artık kimseyi dinlemiyorum öyle
Kafa... ediyor çünkü sansürledim burayı anlaşılmıştır😁
Anladım benim kafada valla dolu yeni geldim spordan kendimi harbi satisfaction klibindeki gibi hissettim
Kolaylıklar.
Saol sanada kolaylıklar gelsin
Teşekkür ederim.
Rica
Ortak veya benzer anılar algıda seçicilik yaratır..
Evet psikolojide de vardır sıkça bu durum👍🏻
Bu dediklerinden bağımsız şekilde iyi Dinlerim
Kendim yaşıyor gibi hissedersem yanlış yönlendirmiş olurum. Ondan dolayı sadece dinleyebilirim yorum yapmam. Dert dinlemeyi de sevmem. Dalında iyi insanlara yönlendiririm.
Ben genelde bir olay karşısında kendim olmasa dahi empati yaparak karşımdaki insanın düşüncelerini düşünerek hareket ederim
Nadir 1 2 olayda bu oldu. Dinleyici olur muyum, kimin için o kadar zamanım ve enerjim var, bilmiyorum.
Kesinlikle daha dikkatli oluyorum daha çok yardımcı oluyorum
Evet söyledikleri bana iyi geliyorsa özellikle
Kesinlikle katılıyorum insan aynı yerden yara aldığı birini daha iyi anlar ve dinler
Seni en çok aynı durumu yaşayanlar Anlar diye bir söz var. Kesinlikle öyle
İllaki konu o zaman daha dikkat çekici oluyor:)
Desteklerim, onu kınayıp, hakaret edicek hâlim yok.
Evet öyleyim önce dinlerim sonra onun halinde anlarım
Evet, empati kurarak daha iyi dinlerim.
Evet yardımcı olmaya daha hevesli olurum
🌷🌷💖
İyi dinleyiyiimdir genelde zaten
Evet bilirim🤍☺️
Canım bisco
Sende öylesin:)
Sağol canımcığım epey konuşamadık yahu seninle sesini özledim kankim🤍✨
Valla yaaa
İlk fırsatta aklımda👍🏻😇
Ben her zaman iyi bir dinleyiciyimdir ")
Tebrikler☺️
Empati kurarım olurum
Aynı yaraya sahip insanlar daha iyi anlaşır.
Evet genelde öyle oluyor
O anki ruh halime bağlı..
Empati yapmak lazım.
İyi bir dinleyiciyimdir
Evet
Destek olurum..
Evet
Evet galiba
İlgin farkli olur elbet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?