Başkasının yaşanmış olayında kendini gördüğünde daha iyi dinleyici olur musun?

Bazı zamanlar birisi başından geçen olayı anlatır.

"Kendimi buldum."

"Sende bir ben daha gördüm." gibi cümleler kurarız:))

Bu durumlarda seni aynalayan kişiyi daha dikkatli dinler misin?

Başkasının yaşanmış olayında kendini gördüğünde daha iyi dinleyici olur musun?

#AynalayanlardaBugün

Başkasının yaşanmış olayında kendini gördüğünde daha iyi dinleyici olur musun?

#Biscolatagirl🍫🍫💜

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Başkasının yaşanmış olayında kendini gördüğünde daha iyi dinleyici olur musun?
Cevapla