Her şeyi pozitif düşünürsek her şey pozitif mi olur?

Yani ben çok karamsarım ve o yüzden mi işlerim hep tersine gidiyor. Azıcık pozitif olsam her şey iyiye mi gider. Şimdi pozitif olsam, olacak olacak desem bu sefer olmayacak , hayal kırıklığına uğrayacağım siz ne düşünüyorsunuz?
Her şeyi pozitif düşünürsek her şey pozitif mi olur?
Cevapla