Birçok arkadaşım var ve hepsinin bir yeteneği, bir başarısı var. Gerçekten hepsi ama hepsi yetenekli. Şaka gibi ama gerçek. Hayatımda olan her insan en az birşeyde başarılı ve onlar adına tabikide çok mutluyum ve gururluyum ama kendime bakınca ben neden böyleyim diye düşünmeden edemiyorum. Gerçekten hicbir şeye yeteneğim yok ya : ( arkadaşımlarımın arasında sesi çok güzel olan var. Sahne alan var. Grubu olan var. Birçok enstrüman çalan arkadaşlarım var. İyi çizim yapan heykel yapabilen arkadaşlarım var. Güzel şiir yazan roman yazan ve birçok dil bilen arkadaşlarım var. Kısacası herşeyde yetenekli arkadaşlarım var. Hepsinin iyi işleri var. Kimi öğretmen oldu, kimisi polis, kimisi doktor , kimisi sanatçı... Kısacası say say bitmez. Ben sadece yerimde sayıyorum. 22 yaşındayım. Sadece liseden mezun oldum o kadar. Hiç bir şeyim yok
Ne yapmamı önerirsiniz?
Ne yapmamı önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar