Tüm arkadaşlarım başarılı. Ben bir baltaya sap olamadım. Ne yapmalıyım?

Birçok arkadaşım var ve hepsinin bir yeteneği, bir başarısı var. Gerçekten hepsi ama hepsi yetenekli. Şaka gibi ama gerçek. Hayatımda olan her insan en az birşeyde başarılı ve onlar adına tabikide çok mutluyum ve gururluyum ama kendime bakınca ben neden böyleyim diye düşünmeden edemiyorum. Gerçekten hicbir şeye yeteneğim yok ya : ( arkadaşımlarımın arasında sesi çok güzel olan var. Sahne alan var. Grubu olan var. Birçok enstrüman çalan arkadaşlarım var. İyi çizim yapan heykel yapabilen arkadaşlarım var. Güzel şiir yazan roman yazan ve birçok dil bilen arkadaşlarım var. Kısacası herşeyde yetenekli arkadaşlarım var. Hepsinin iyi işleri var. Kimi öğretmen oldu, kimisi polis, kimisi doktor , kimisi sanatçı... Kısacası say say bitmez. Ben sadece yerimde sayıyorum. 22 yaşındayım. Sadece liseden mezun oldum o kadar. Hiç bir şeyim yok

Ne yapmamı önerirsiniz?
Tüm arkadaşlarım başarılı. Ben bir baltaya sap olamadım. Ne yapmalıyım?
Cevapla