Siz bu hayatın acıları ile nasıl başa çıkıyorsunuz?

Kendin ile prensesler gibi ilgilenmek de çok iyi gelebiliyor 🧚‍♀️
Kendin ile prensesler gibi ilgilenmek de çok iyi gelebiliyor 🧚‍♀️
Travmaları şakaya çevirmek de 💆‍♀️
Travmaları şakaya çevirmek de 💆‍♀️
Güncellemeler
1 yıl
Gün içinde farkettim ki sabrettiklerime karşılık içimi ısıtan güzellikler veriliyor bunları görmek güç verdi ve bu da benim bugünkü dayanak noktam oldu
Siz bu hayatın acıları ile nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla