Siz nasıl başacıkabılıyorsunuz acılarınızla?

Annemı babamı uzun suredır kaybettım. İşim var çok şükür ama çok iş yeri degıstım bu iş yerınde de sorunlar yaşıyorum. Aşk desen zaten hıc doğru kısılere denk gelmedim. Arkadaş ortamında pek yok. Yalnızlık acı bunlar zor gelıyor. Ve her acı cektıgımde anneme babama ağlıyorum. Nasıl ısın ıcınden çıkacam
Siz nasıl başacıkabılıyorsunuz acılarınızla?
Cevapla