Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
HAyır öyle birileri yok maalesef.. benim ne hissettiğimi benden başka kimse anlayamaz.. zaten hoş soran da yok hiç Barış nasıl bir derdi var mı diye. herkes kendini düşünüyor bu zamanda çünkü.
Yazdığı kelimeler, kullandığı noktalama işaretleri, gözler ve bakışları bile çoğu kez konuşmasa da çok şeyler anlatır, anlarım...
Esli bir teneke kovanın, mantoz olup üzerinde demlenen çayı görünce şu gelmişti aklıma. Çayı, kokusundan bilmedikten sonra tadına bakıp hüküm vermenin ne anlamı var?
Sadece ses tonu ile üzgün, mutlu, endişeli olduğunu anladığım kişiler tabi ki var. Çünkü onları çok iyi tanıyorum. Ses tonu kişinin ister istemez duygularını ele veriyor.