Kınadığım ve asla yapmam dediğim herşeyi yaptım şimdi çok pişmanım 😔?

Ben yaptığım herşeyi hakettiğimi biliyorum.. insanları kınamamak, yadırgamamak asla dememek gerekirmiş.. inanın bu dünya da ne yaparsanız ektiğinizi biçersiniz.
Kimsenin yaptığı hatalara, günahlara ahkam kesmeyin gün gelir devran doner aynısını yaşarsınız.. Ben yaptığim her kinamanin bedelini ödedim çokta pişmanım.. kendime ve Allaha karşı boynum bükük kirlenmiş biriyim artık.. ne yapsam bilmiyorum nasıl arınırim?
Kınadığım ve asla yapmam dediğim herşeyi yaptım şimdi çok pişmanım 😔?
Cevapla