dusunduyseniz, biz de hak ettigimizi gormedik zaten diyip geciiinn 😌


Merhaba,
Emin değilim, olabilir ama olmaya da bilir! 😅
Kafam karışıyor bazen, ne yapacağımı bilemiyorum! 😅
Emin olamıyorum! 😅
Gitmek gerekiyor gibi!
Gitmen gerektiğine inandığın bir yerde kalkmak için bahane bekleme, kalk ve git! 😅
Aşkı olandan uzak durmak lazım! 😅
oyle tabi
Hihi 😅O yüzden uzak durmayı tercih ediyorum 😅
guzell
Değil 😅 ama olsun djdjd
nasip
Kim bilir belki de nasip değilmiş 😅
m.youtube.com/watch
Güzel parça sever ve söyleriz
evet guzel sarki
bu da guzel
Uyurdun sanki normalde bu saatlerde 😅
Napıyon uykun yok mu? 😅
https://youtu.be/YJsP4AQGQLI?si=ySNZhmMXP2Rvj-yg
uyurum birazdan
Hımm 🌸 kendimi hiç iyi hissetmiyorum valla 🌸Kafamda milyonlarca şey var gibi
Uyku önemli, sağlık için, 8 saat uyku şart 😊
umarim duzelir, dikkat et kendine. tesekkurler, iyi gecelerr
Amin inşaAllah, benimki de bozuk valla, düzeltmek istiyorum. Sende kendine dikkat et. Ricalar ve teşekkürler iyi geceler 🌸
Musmutlu rüyalar diliyorum 🌸ne istiyorsan onu gör rüyanda 😅
sag ol, duzeltirsin umarim
EyvAllah 🌸
Sende sağ ol ve sağol ben düzeltilmek istiyorum 😅
ricalar
Günaydın 🌸😅
sana da
Keşke ay'sa 😅
Nasılsın iyi uyudun muğ
evet iyiyim sag ol
İyi o zaman olur'um sende aynı şekilde
tesekkurlerr
Ricalarrrrr 😊
Bu zamana kadar kimsenin hakkına girmedim.. Bana yapılmasını istemediğim hiçbir şeyi başkasına yapmamışımdır.. Kalp kırdıysam eğer kırılmışsam yapmışımdır.. Beni düşünmeyeni ben hiç düşünmem..
sevindim boyle olmasina
Karşı taraftan gelen aşırı tepkiden sonra düşünüyorum haksızlık mı yaptım diye. Zaman geçtikçe anlıyorum ne kadar haklı olduğumu yapıcı davranarak değerimi daha çok düşürdüğümü.
Düşünmüştüm ama öyle düşünmek benim aptallığım çünkü belli bir süre sonra haksızlık etmediğimi anladım her seferinde. Yine olsa yine yaparım moduna geçtim sonra
aynen ben de oyle oldum
bazen ben ‘haksızlık ettiğimi’ düşünmekle kalmak istemiyorum, yapmış olmak istiyorum. Hani karşımdaki gerçekten çok iyiymiş, çok dürüst ve karakterliymiş de, ben ona haksızlık etmişim gibi olsun istiyorum. Ama hiç şaşmıyor.
gercekten keske oyle olsa ama sonradan iyi ki yapmisim bile diyor insan
aynen 🌸
Cevap
22Cevap
Oho çok var öyle insan ama tekrar görmüyorum onları. Fırsat olsa keşke kalplerini kazansam.
keskee
🥹
Hayır düşünmedim.. hep nokta atışı yaparım ben.
Ettim etmem gerekiyordu yapacak bir şey yok
boyle demek laziim
Bazen çocuğa cok haksızlık ediyorum fazla trip naz atıyorum kötü davranıyorum ama sonra diyorum ki
https://youtube.com/shorts/bQOpAfNcONM?si=Oi_xuXLz_R3D0fDCHayır düşünmedim.. Bu konuda hassas olduğum için böyle bir şekilde davranmamışımdır..
Sana olabilir o kadar spam atıyorum hâlâ ayaktasın 😂😂😂
sen ne zalimsiiin sen ashhahahahah
Öyleyim Allah'a çok şükür 😂😂
reiiisss 😂
Aboo profil değişmiş senden daha iyisi olmuş aferin sen göz zevkimizi bozuyordu zaten 😂😂😂😂😂
dusman basina senin gibi arkadas dusman ahshahshhshshs
Düşündüm ve aradan biraz zaman geçince aslında haketmiş olduğunu gördüm 😅
o zaman sorun yokk
Aynennnnnnnn
Hayır herkes hakketti kız o lafları erkek tokadı mesafeyi
dimi kiz, ne halleri varsa gorsunler
Yani
Evet düşündüm. Ama dediğin gibi bana da çok haksızlık yapıldı. Düşünmediler bile
o zaman sorun yok askk
Evet ve en geç bir gün sonra özür dilerim asla gurur yapmam
ya ozur dilersen konusmanin sonu kotu bitecekse ahshahahhahs
Ne kadar kötü olabilir ki 😂
baya kotu diyelim ahshahahhs
yani kalp kirici sekilde dusun, bos yere kimseyi kirmaya gerek yok bence
Özür dilersen neden kalp kırılsın yahu 😂
e cunku ozur kabul etmicek, kendim icin demiyorum yani senaryo olsun sirf ahshhshahshs
Alllah seni be 😂
bu insanlara yaranilmiyo berk sen bilmezsin aah ah 😂
Etmem pek normal de dediğin gibi de düşünmem edersem
Haksızlık yapmışsam kesinlikle bir çakallığını görmüşümdür, kısacası haksızlık yapmamışımdır hakkını vermişimdir.
Tam hatırlamıyorum ama olmuşsa bile mutlaka özür dileyip helallik istemişimdir
Çok nadir bu düşünce içinde olurum. Hatta neredeyse hiç olmadım. 🤣
Evet kendimi en çok ikilemde bıraktığım sorulardan biridir
Düşündüğüm zamanlar oldu... Düzeltebildiğimi düzelttim.
Düşündüm evet
Haksızlık edilen taraftaydım hep bilemedim jdnf
senin hayat saka degil ahshahhshs
sans be
sakin ooll ahshhahahs
unutmusum bile
soruyu unutmusum komple ya
. d. d reymenin bi şarkısı geldi aklıma... ..
Hayır ne yaptıysam herkes haketti
Bir şey etmişsen hak etmiştir zaten 🙃
Var tabi ki ama hak ettiklerini düşünüyorum.
Hep bana haksızlık edildi😏
Arkadaşımın eski sevgilisi için düşündüm.
Olmuştur belki bilmeden
En çok kendime haksızlık ettim
Düşündüm ve senin dediğini diyip geçtim.
kendim. disinda kimseye ettiğimi düşünmüyorum 😂
kimseye haksızlık yapmadım
Bilmeyerek evet
Her kese hak ettiği kadar
Ben kimseye haksızlık etmem.
Evet düşündüm
Evet bircok defa
Çok öncesine ait olsa bile böyle düşündüğüm oldu.
Düşündüm özür diledim
Hayır düşünmedim
Evet
Dusundum
Mutlaka olmuş evet
Hayır
Hayır hak ettiler
Etmişimdir illa ki
Düşünmedim
Şeyy evettt
Evet kendime
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?