Kişilik & Karakter Depresifler hayatınızda iyi bir şey olduğunda, sizde kendinizi kötü hisetiriyormusunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Yapay Zekaya Sor Allah sonumuzu hayır etsin emrah kardeş..🙄Napalım abi bünye Küçük Emraha bağlamaya alışmış, değişiklikler beni kokutuyor... Hep daha kötüsü iyi..😑 Güncellemeler1 yıl Süperrr... Teşekkür ederim...🙂 Depresifler hayatınızda iyi bir şey olduğunda, sizde kendinizi kötü hisetiriyormusunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. depresif hayatımda iyi bir şey olmuyor. 1 0 Yorumla
Nesliççe Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ohaa been… bünye garipsiyor, alarm veriyor 😫 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Ya işte diyorum, alışık olmadığı için garipısıyor. 😕
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Genelde iyi bir şey olduğunda hemen ardından kötü bir şey oluyor. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Bu yüzden artık ne iyi yönde nede kötü yönde bir değişiklik olmasını istemiyorum. Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 1 yıl Maalesef adamın kanını emiyor hepsi 1 1 Yorumla Soran 1 yıl öyle be Yorumla
SeninİçinAraştırdım Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 101% 1 yıl Kötü olma istemiyorum ama acı çekiyorum sevenim yok 1 0 Yorumla
yağmursenem Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Hayatımda ne zaman iyi bir şey oldu hatirlamıyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Nankörlükten değil ciddi söylüyorum en son ne zaman güzel bir şeyler oldu unuttum. Iyi bir şey olunca nasil hissederim bilmiyorum hatta. 1 0 Yorumla
Omurgasız Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cidden toplum olarak niye bu kadar melankoliğiz 1 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Mümkünse bana bulaşmasınlar zaten duygusalım 🤦 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
depresif hayatımda iyi bir şey olmuyor.
Ohaa been… bünye garipsiyor, alarm veriyor 😫
Ya işte diyorum, alışık olmadığı için garipısıyor. 😕
Genelde iyi bir şey olduğunda hemen ardından kötü bir şey oluyor.
Bu yüzden artık ne iyi yönde nede kötü yönde bir değişiklik olmasını istemiyorum.
Maalesef adamın kanını emiyor hepsi
öyle be
Kötü olma istemiyorum ama acı çekiyorum sevenim yok
Hayatımda ne zaman iyi bir şey oldu hatirlamıyorum
Nankörlükten değil ciddi söylüyorum en son ne zaman güzel bir şeyler oldu unuttum. Iyi bir şey olunca nasil hissederim bilmiyorum hatta.
çünkü iyiye alışkın değiliz
Cidden toplum olarak niye bu kadar melankoliğiz
Mümkünse bana bulaşmasınlar zaten duygusalım 🤦
Hayır net
Yok abla
Çok etkileniyorum
Maalesef.