Insana bazen olur. Bir ses duydum, sanki arkamdan biri geçti vb. durumlarla karşilaşanlariniz mutlaka olmuştur. Peki bunlar ya gerçekse? Müslümanlik ve Hristiyanlik'ta tehlike saatinin gece 3 oldugu soyleniyor ben şahsen buna inaniyorum. Uykuda olmak bizi bunlardan koruyormuş. Geceleri sanirim pek tekin değil.

Peki şu an evde yalniz olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tipe bak bunu babasi doğurmuş jsjsjs yani yalnız değiliz o yüzden felak nas var jsjs
Küçükken baya vardı bu his, büyüdükçe azaldı ama hala tek kalamam korkarım
Hayır, beni izleyen bir varlık hissetsem üzülürüm ona.
Hissediyorum. Ama paranoya yaptığımı düşünüp üstünde çok durmuyorum.
Ben sokakta bunu düşünürüm hep
Evet geceleri sokaklar benide ürkütür
Sakat yerlerden çok geçtim ben allahtan özgüvenliyim de karşıya korku veriyorum çokça zamanb
Başkan benim canlilardan korkum yok zaten asıl ürküten görünmeyenler
Var zaten inancı olanlar için kutsal kitapta yazıyor. Bu evrende tek değiliz..
Cinlerin izlediğini düşünüyorum.
Yalnızım böyle bir korkum olmadı
Düşündüm ergenlik çağındayken
oluyor üçünçü göz fazla açıksa.
cinler izliyorlar işte
Bütün işlerini görüyorlar 😀
ahh nerde 😏
Korkma ben varım
Sen cinmisin
Düşünmedim
Düşünmedim 💅
Hayır iyi ki yok