Kişilik & Karakter Dertlerinizi İçinize mi atarsınız yoksa dışa mı vurursunuz? MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 70 Yapay Zekaya Sor İçinize atmayın herkese hak ettiğini söyleyin gitsin bırakın onlar üzülsün. Dertlerinizi İçinize mi atarsınız yoksa dışa mı vurursunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben içime atarım tüm dertlerimi 1 0 Yorumla
Papatiam Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. İçime atıyorum genelde ama son günlerde patlıyorum sanırım. 1 3 Yorumla MrConfused 1 yıl İçinde tutma boş ver en güzeli o Yorumla Papatiam 1 yıl Gücüm olsa yine içimde tutardım. İnsanlar acımasızlar, zayıflığını bilirlerse ordan vururlar. Yorumla MrConfused 1 yıl Gerçek dostuna söyleyeceksin veya seni üzeni sen de üzeceksin Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Icim diye bir yer var , hersey orada.. Kimseye bisey anlatmayı sevmiyorum.. 1 2 Yorumla MrConfused 1 yıl Kendine yapıyorsun ama Yorumla flaneurx 1 yıl Bence onlara yapıyorum, susarak Yorumla
Heisenberg19 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl İçime atarım ya keşke dışa vuran gamsız insanlardan olsaydım bu şekilde sadece kendime zarar veriyorum 1 0 Yorumla
seyyah3534 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı. Derde göre değişir.İçime atılanı da dostlarımla nadir de olsa paylaşırım.İnsanın deşarj olması da lazım demi 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Dertler derya olmuş bende sandalda keyf yapan o kız jxnsjs Dert tutmamaya çalışıyorum ben artık 😃😃 1 0 Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kiminle ne sorunum varsa konuşup konuyu kapatıyorum artık. 1 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. İçimde biriktirmem ama dışa da vurmam. Anlık kendimle kalarak çözerim genelde. 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı. Genelde hep içim de tutarım. Sadece kendim bilirim. 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl İçime atarım ben. Anlayacak biri olsaydı zaten dertlenmezdik... 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Yok ben paylaşmayi sevmiyorum 1 0 Yorumla
La_llorona Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kimi zaten içe, kimi zaman dışa 😅 1 2 Yorumla MrConfused 1 yıl Her zaman dışa lütfen 😂 Yorumla La_llorona 1 yıl Peki peki😂 Yorumla
Qassanovaa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl İnsanlara vururum 1 2 Yorumla MrConfused 1 yıl Tam senden beklediğim tepki 😂 Yorumla Qassanovaa 1 yıl E tabi😂 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. Kendi kendimi hırpalamam, onlar düşünsün! 1 1 Yorumla MrConfused 1 yıl İşte bu 😇
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. İçime atmayı tercih ederim.. 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% 1 yıl Küçük dertleri dışa, büyük ve derin dertleri içe 1 0 Yorumla
berilmutsuzolanhanii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Dışarı vururum ama sadece yakınlarıma 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Dışa vururm aglayarak 1 0 Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Derdin büyüklüğüne göre değişiyor. 1 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. bazilarini icime atarim bazilarini soylerim 1 0 Yorumla
Zehra-gül Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Dışa vururum genelde 1 0 Yorumla
Zz___eeyuyy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% 1 yıl İçime atarım ama bazen anlatma gereği duyarım 1 0 Yorumla
ecemihayalmi Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Derdime göre değişir 1 1 Yorumla MrConfused 1 yıl Olmasın derdiniz efenim😇 Yorumla
a101kekspr Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı. Sövüyorum kdkd 1 1 Yorumla MrConfused 1 yıl Güzel seçim 😂 Yorumla
Winstonn75 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. İçime atarım 1 0 Yorumla
fatihılgın Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Vurmam. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben içime atarım tüm dertlerimi
İçime atıyorum genelde ama son günlerde patlıyorum sanırım.
İçinde tutma boş ver en güzeli o
Gücüm olsa yine içimde tutardım. İnsanlar acımasızlar, zayıflığını bilirlerse ordan vururlar.
Gerçek dostuna söyleyeceksin veya seni üzeni sen de üzeceksin
Icim diye bir yer var , hersey orada..
Kimseye bisey anlatmayı sevmiyorum..
Kendine yapıyorsun ama
Bence onlara yapıyorum, susarak
İçime atarım ya keşke dışa vuran gamsız insanlardan olsaydım bu şekilde sadece kendime zarar veriyorum
Derde göre değişir.
İçime atılanı da dostlarımla nadir de olsa paylaşırım.
İnsanın deşarj olması da lazım demi
Dertler derya olmuş bende sandalda keyf yapan o kız jxnsjs
Dert tutmamaya çalışıyorum ben artık 😃😃
Kiminle ne sorunum varsa konuşup konuyu kapatıyorum artık.
İçimde biriktirmem ama dışa da vurmam. Anlık kendimle kalarak çözerim genelde.
Genelde hep içim de tutarım. Sadece kendim bilirim.
İçime atarım ben. Anlayacak biri olsaydı zaten dertlenmezdik...
Yok ben paylaşmayi sevmiyorum
Kimi zaten içe, kimi zaman dışa 😅
Her zaman dışa lütfen 😂
Peki peki😂
İnsanlara vururum
Tam senden beklediğim tepki 😂
E tabi😂
Kendi kendimi hırpalamam, onlar düşünsün!
İşte bu 😇
İçime atmayı tercih ederim..
Küçük dertleri dışa, büyük ve derin dertleri içe
Dışarı vururum ama sadece yakınlarıma
Dışa vururm aglayarak
Derdin büyüklüğüne göre değişiyor.
bazilarini icime atarim bazilarini soylerim
Dışa vururum genelde
İçime atarım ama bazen anlatma gereği duyarım
Derdime göre değişir
Olmasın derdiniz efenim😇
Sövüyorum kdkd
Güzel seçim 😂
İçime atarïm
İçime atarım
Vurmam.
İkiside