Sataşan, moral bozmaya çalışan insanların mutlu olduklarına inamıyorum, haklı mıyım?

Sataşan, moral bozmaya çalışan insanların mutlu olduklarına inamıyorum, haklı mıyım?

Zaten mutlu olsalardı, başkaları üzerinden kendilerini tatmin etmeye çalışmazlardı.

Haklısın
Değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sataşan, moral bozmaya çalışan insanların mutlu olduklarına inamıyorum, haklı mıyım?
Cevapla