Bu dünyanın adaletsizliğine tahammül edemiyorum kıskanç mıyım kötü biri mıyım?

Çevremde teyzemler arkadaşlarım herkes tatile gidiyor. Maddi olarak rahat bi hayat yaşıyor. Benim babam bile yok. Annemle sürünüyoruz. O hasta çalışamıyor. Ben kpss ile uğraşıyorum ama ne olacak belli değil çok üzgünüm. Ayagim bi suya değmedi. Tüm yaz evdeydim. Ne kendime ne anneme güzel bi hayat yasatamadim 21 yaşına geldim hale bak hayat bana ne zaman gülecek
Bu dünyanın adaletsizliğine tahammül edemiyorum kıskanç mıyım kötü biri mıyım?
Cevapla