
Ona da her şeyim demişsin bana ne kaldı? Diyen Fatma Turgut gibi...

Ona da her şeyim demişsin bana ne kaldı? Diyen Fatma Turgut gibi...
Yani evet bazen üzüyor. Ortaokuldayken bir lakap takılmıştı bana benim lakabimla başkasına seslenmislerdi o an üzülmüştüm falan ama şu an birisi lakap taksa annesinin karnına geri sokarım onu
Hayır umrumda olmaz, beni ne kadar sevse de başkalarına da sevebilir başkalarına lakap, yakıştırma isimleri söylemesi ben takmam kesinlikle. Ben önceliğim kendime değer veririm başkalarına değil. 🙂
Üzülenler ona anlam yüklemiştir demek ki, böylece kendini değersizleştirir.
Bir bilsen neler söyleyecem... lakin herkesin içerisinde söyleyemiyorum
Akıt gitsin zehrini boş ver. Bal porsuğuyum ben hehe
Cevap
8Cevap
Evet sadece samimi olduğum kişiler söylerse sevinirim
Evet, bunu ben bile yapmam. 😅
Umurumda olmaz.
Herkese aynı şeyi söylemesi tabi ki hoş gelmez
Kafalarına ıslak gazeteyle vuralım yol ver reis
Kimin söylediği önemli tabiki.. Öyle herkesin dediğini değil ama bir kişinin dedikleri önemlidir..
Allah akıl fikir versin daha ne diyeyim ben
Bana özel söylenen bir şeyse söyleyen de değer verdiğim biriyse üzülebilirim. kıskanırım daha doğrusu
Aaaaaaaaaa Sen kıskanmazsın siler atarsın ya öyle bir izlenim veriyosun
Kelime hazinesi o kadarsa ben ne yapayım? 😅
O kadar bile değil yav. Kendine yakıştırdığın kendine söylediğin şeyleri senden duyup başkalarına söylemeleri sinir bozucu tey Allahım.
tamam işte kelime hazinesi sıfır. 😅 öyleleri çalacak tabii senden. Yok çünkü yok.. nato mermer boş
Hırkızlar :D
Beyin nakli yapılsaydı sıraya yazdırırdık sevabına şjljll
Beni de yazdırın bari. Ama tek kuruş vermem. Çok kullanılmadı diyin değişim yapsınlar...
Olmasss şhhşl
İnsanlara gereğinden fazla anlam yüklemek üzücü sonuçlar doğurabilir.
Sadece birbirimize özel kullandığımız kelimeleri gidip de başkasına söylerse tabiki çok kırılırım. Ah Fatmam üzümlü kekim seni de üzmüşler
İlk söylenen için anlamlıdır sonrakiler için ilkimizi unutturacak bir anlamı yoktur fakat o söylenen kendisini ilki Sanabilir
İşte bu nedenle lakap, hitap kelimelerin sevmiyorum galiba.
O derece bişey yaşamadım ama herkes özel hitap ister bence
Şu ana kadar duymadım. Normal sevgi sözcüklerini zaten global görürüm.
Bana özel olduğunu düşündüğüm bir şeyin bir başkasına söylemesi tabiki beni çok üzer
Evet o yüzden her zaman özel olan şeyleri daha çok severim
Evet üzer hele de sevdiğim biri yaparsa daha çok üzülürüm 😔
Umursamam kimseye anlam yüklemiyorum artık
Ayenn bence bu herkesi üzer aksini iddia eden ağlıyodur
Benim iletişimler çok düz ya. Öyle şeyler yok
🤣bende “hiçbirşeyim” diye seslenirim
O kişi hala hayatımdaysa üzer yoksa çokta fifi
Hoş olmaz gibi
İnsanlara o kadar bağlanmam.
Samimi olduğum biri ise evet
Doğru demiş bana ne kaldı?
Hayır, üzmez. 😃
Yok ya iplemem sdsd
Üzer.
Üzer tabi.
Üzer.
Hayır
Takılmam böyle şeylere
Bi tık kırar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?