Dayanamıyorum, artık bi’ bitse mi.. neden diye soracak gücüm dahi kalmıyor?

Hiçbir zaman kolay bir hayatım olmadı benim. Ama GÜÇLÜYDÜM.. sabreder, direnir, çabalardım. Sorunlar arttıkça zayıflamışım.. hem fiziken hem de mental olarak. Biliyorum kolay şeyler değil, ki herkesin derdi kendine ağır ama yoruldum ben, yeter mi artık. Yetsin, çünkü bunca acıyı yaşamak bana nefes aldırmıyor. Detaya gitmedim sorunlar konusunda, çünkü hiçbiri benim kontrolümde değil, benden kaynaklanmıyor. Asıl sorun da şu; umursamam, beni etkilemesine müsaade etmem.

Dayanamıyorum, artık bi’ bitse mi.. neden diye soracak gücüm dahi kalmıyor?
Cevapla