Yükseğe çıkınca atlama hissi sizde de oluyor mu?

İyi günler. Ben yükseklere çıkınca atlama hissim oluyor. Ne olacak sanki atlayıver hissi gibi his oluyor. Çok can sıkıyor. Sizde de bu durum var mı? Bir çözümü Felan var mı?

Yükseğe çıkınca atlama hissi sizde de oluyor mu?
Cevapla