Bir ortamda sürekli yanına gelip seninle arasını iyi tutmaya çalışan birine ondan hoşlanmadığını söylemek kabalık mı olur, dürüstlük mü?

Bize samimi gelmeyen birine kibarlık olsun diye yakın davranma zorunluluğumuz mu var?
Bir ortamda sürekli yanına gelip seninle arasını iyi tutmaya çalışan birine ondan hoşlanmadığını söylemek kabalık mı olur, dürüstlük mü?

Bize samimi gelmeyen birine kibarlık olsun diye yakın davranma zorunluluğumuz mu var?
Kalabalık bir yerdeyseniz patavatsızlık. Onun dışında belli edilmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü sevmediği halde her yere çağıran insan türleri de var anlamıyorum.
Yalnızken söyledim, başkası yoktu. Katılıyorum.
Merhaba,
Sevmediğim kişilere direkt seni sevmiyorum diyemem. Çevremde çok oldu, oluyor mesela bizi seviyor musun? Beni seviyor musun diuenker!
Abi kardeş mahallemin çocukları komşular filan!
Sevdiğime direkt söylerim ama sevmediğime söyleyemem fakat uzak durmaya çalışırım, genelde saygılı iyi olan efendi olan herkesi severim. İnsanları severim insan olanları insancıl olanları!
Bir insanı sevmiyorsam, kötüdür, güçlü diye güçsüzleri eziyordur heves ve zevk peşinde koşuyordur, küçüklerine merhamet büyüklerine saygı göstermiyordur gibi..
Kaba mı oluyor, direkt söylemek? Hiç hoşlanmadığınız çok sahte bulduğunuz biri yanınıza gelip yakın davranmaya çalışsa bile söylemez misiniz?
Mesafe koyarım söyleyemem. 🌸
Huyum değildir.
Ne bileyim bana ters..
Kaba mı bilmem, içimden gelmiyor söylemek sevdiğimi sevdiklerimi direkt söylerim aksini söyleyemem..
Cevap
7Cevap
Bence dürüstlük tabi ki de
Sahtelikten kaçınmaktır. Kimseyi sevmek katlanmak zorunda değiliz.
Hayır, bunu söylemek saygı çerçevesinde olduğu sürece kesinlikle dürüstlüktür tabii.
Dürüstlük, ama benim yapabileceğim bir şey değil hoşlanmıyorsam mesafe koyarım sadece
Ya kötü bir şey yapma sadece mesafeli davran
Kaba davranmadım sadece kendini sevdirmeye çalışıyordu bende ondan hoşlanmadığımı söyledim. Kırıcı mı?
Ama ya sahte bir şekilde seviyormuş gibi yapacaktım ya da dürüst olacaktım. Bu patavatsızlık mı oldu sence?
Aynı sınıftan bir kızdı bu arada. Gönül ilişkisi değil yani. Kırmak istemedim de sadece rahatsız oldum yakın tavırlarından. Bundan sonra dikkat ederim. Teşekkürler.
Anlamıyorsa tavırlardan söylemek gerekli belkide.
Dürüstlük her zaman iyidir
Söyleme ama hareketlerinden bunu anlayacaktır
Anlamadı hatta benimde herkes gibi onu sevdiğimi, bayıldığımı düşünüyormuş. Kalabalıkta yüzüne bile bakmamama rağmen.
Salagin tekiymis resmen. O zaman bunu açıkça ama Kibar bir dille söyle
Tekrarı olursa öyle yaparım, teşekkür ederim.
Kâfi miktarda açıklama ile olursa dürüstlük
Bence dürüstlüktür
Dürüstlük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?