Sadece kendimi savunma olarak evet. Ama öyle çıkışmam kimseye 🎀


Yıkıp dökmedim hiç. Savaşmam gerektiğinde kaçtım. Kavgalardan, gürültüden hoşlanmıyorum. Yüzleşmem gereken duygularım ve bensem kaçmam. Ama konu insanlarsa ve gürültü olacaksa kaçarım.
Cevap
8Cevap
Savaşçı, gerektiğinde yıkıp dökebilen birisi evet tabi ki de öyleyimdir ben.. ama çok çok sabrımın bitmiş olması lazım bunun için.
Benim bir patlama noktam var. O noktaya gelinirse de patlatma noktam ortaya çıkar
Tabi ki, cogu zaman asiri sakinimdir ama bazen gerekiyo napalim.
Evet genel olarak öyleyin
Değilim, korkağım ben.
Değilsindir yaaaa. Erkek korkak mı olurmuş? 🙄
Cinsiyetçi bir kelime daha söylersen kalbini kırarım. Yok erkek şöyle yok kadın böyle olmalı lafına ayar oluyorum zaten!
Cesaret vermek anlamında söyledim be ne cinsiyetçiliği. İyi kork sen. Bişey demiyorum.
"Yeniden doğmak için önce ölmek gerekir." Evet.
Evettt bebişim 😽💅💖
Gerektiğinde olurum
Elimde olmadan.
Keşkee
evet fazlasıyla
Savaşçı bir çiçeğim
Evet.
Evet öyleyim
Hayır saçmalık
Evet öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?