Az ama öz arkadaş mı yoksa fazla ama sahte arkadaş mı?

Az olsun öz olsun diye diye yanımda hiçbir arkadaşım kalmadı. Sizce doğru olanı mı yapıyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Hiçbir arkadaşım kalmadı derken hakikaten hiç yok 😓
Az ama öz arkadaş mı yoksa fazla ama sahte arkadaş mı?
Cevapla