Kişilik & Karakter Az ama öz arkadaş mı yoksa fazla ama sahte arkadaş mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Az olsun öz olsun diye diye yanımda hiçbir arkadaşım kalmadı. Sizce doğru olanı mı yapıyorum? Güncellemeler1 yıl Hiçbir arkadaşım kalmadı derken hakikaten hiç yok 😓 Az ama öz arkadaş mı yoksa fazla ama sahte arkadaş mı? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Az ama öz arkadaş 0 0 Yorumla
RyanJack Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 90% 1 yıl gerekenden fazlasının hiçbir faydası yok onlarla ne konuşabiliyorsan zaten buradakiler de o kadar işe yarar gerek yok o yüzden 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı. Sıfır arkadaş, full huzur. 0 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. az ama oz olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Az ama öz arkadaş
gerekenden fazlasının hiçbir faydası yok onlarla ne konuşabiliyorsan zaten buradakiler de o kadar işe yarar gerek yok o yüzden
Az ve öz olsun yeter.
Sıfır arkadaş, full huzur.
Benim 10 yıldır hiç arkadaşım yok
az ama oz olsun
Sahte arkadaş olacağına olmasın daha iyi bence
Öz arkadaş iyidir