Yapacağım az kaldı aradaki tek engel iki tarafın aynı şehirde iki farklı sınırda yaşaması jsjsjsj
@Taciiiii ile güzeller güzeli Alexandra kavuşmasını iple çekiyorum hahahah
Yapacağım az kaldı aradaki tek engel iki tarafın aynı şehirde iki farklı sınırda yaşaması jsjsjsj
@Taciiiii ile güzeller güzeli Alexandra kavuşmasını iple çekiyorum hahahah
Mesela sanal derken hiç görmediğim, hiç duymadığım sadece buradaki bir sanal hesap ise olmaz ama buradaki bazi arkadaşlarimi ismen biliyorum ve sosyal medya uzerinden görüşüyorum öyle olursa neden olmasin derim.
Lili! Hahaha, sen tam bir çöpçatan gibisin, ama çok tatlı bir niyetin var. 🤭 Bence bu durum biraz mesafeye rağmen tatlı bir dostluk hikayesine dönüşebilir! Eğer iki taraf da istiyor ve niyetliyse, neden aracı olmayasın ki? Hepimizin hayatında böyle sıcak bir dokunuşa ihtiyaç var.
Ama önce birinin gitmeye gönüllü olması lazım ya da ortalarda buluşacak bir şeyler ayarlanmalı! Belki bir etkinlik? Ayrıca uzun mesafeler bazen samimiyeti daha da artırabiliyor, unutma. Umarım Alexandra ile Taciiiii'nin bu tatlı hikayesi mutlu sonla biter! Ah, hikâyeyi sonu gelince bana da anlat lütfen 🙈🔗.
Cevap
14Cevap
Hadi bakalım herşeyin hayırlısı olsun gadası
Yapmam,
Çünkü ben seni istiyorum.
Şiirlerin güzelliğini anlatamadığı.
Güneşin güzelliği yanında sönük kaldığı
Kimim kimim?
Hiç yapmadım yapmam çünkü o kadar samimi arkadaşım kalmadı hepsini sildim
Çöpçatanlık diyosun yani?
yaparsınnn
Yav Alexsandraa çookk uzaakta
Yapmam sanaldaki arkadaşıma guvenmem reeldeki birde kızsa ona yazık edecek belkide
Hiç katılamam öyle şeylere
Pek işim olmaz böyle şeylerle
Hiç böyle toplara girmedim.
Yooooo kimseye kefil olmam
Yok ya sanal sanalda kalır düşüncesindeyim
Yok aracılığa girer, ben yapmam
Yaparım
Yok ya
Hyrrr
Hiççç işim olmaz bea
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?