Bu aralar çok sık düştüğüm durum diyebilirim.
Bilmem belki de seviyorum. Düşünmeyi, görmeyi ve bakmayı..
Peki ya siz
Bilmem belki de seviyorum. Düşünmeyi, görmeyi ve bakmayı..
Peki ya siz


Daha çok boşandıktan sonra bu hissi yaşamaya başladım emeklerimin zamanımın boşa gittiğini gördüğüm zamandan beri hep hayatı insanları sorguluyorum ve hep neden diyorum ve cevabını hiç bulamıyorum 😌 şimdi ise hayata boş boş anlamsız güvensiz bakıyorum desem yeridir
EİG için teşekkür ederim 🙏🙋🥰
Boş gözlerle sorgulayacak bir zamanım yok.
Kaldı ki Hayat boş değil. Boş olan sadece insandır. Kılını bile kıpırdatmıyorsa âlem ne eylesin. Bizi bu hâle getiren Hayat değil, insanlardır.
Cevap
9Cevap
Sorgulamıyorum ben, anı yaşıyorum. Allah ne yazdıysa o.
İki gün önce sonra dedim ki bir elin yağda bir elin balda akşam eve gidince gülümse dedim kendi kendime gadası
Sorgulamıyorum artık.
Bu gece, dolu gözlerle sorguladım hayatı. Yine çıkamadım işin içinden.
Yaklaşık bir ay önce tavana bakıp sorgulamistim ama şimdi uyumadan önce de bir kere daha sorgulamayı düşünüyorum.
İki gün önce. Bazen uzaklara dalıyorum ve ruhumun bir balon gibi rüzgarda süzülüşünü izliyorum.
Her sabah alarm çalınca
Her sabah yeni uyanıp ayılmaya çalıştığımda sorguluyorum..
Ben hayatı sorgulamıyorum ki akışına bırakıyorum her şeyi sorgulasam ne olacak bana bi faydası yok.
Bu aralar derin bir sorgudayım hırsızı yakalamak üzereyim😂
Bu sabah
Günümün bir saatini buna ayırıyorum
Şuanda erken kalktığım için bir sorgu içindeyim
Bu ara hep öyleyim
Her zaman rutin olarak yapıyorum sjsjsjs
Sorgulamayi değil, yaşamayı seviyorum ben 🤞🤞
Bu aralar devamlı oluyor.
Her gün şöyle bir sorgularım
Her gece yattığım zaman
Bilmem pek hatirlayamadim tam zamanini
Dün kral
Üç sene önce 😔
2 ay önce flan
Az önce
Her an sorguluyoruz Allah bize sabır versin
Bu aralar çok yapıyorum
Nerdeyse hergün
Çok oldu
Her gün
Daha yeni 😂
dun gece
Her zaman
Şu bı kaç gündür
Daha bu gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar