Kişilik & Karakter Eliniz de olsa hangi duygunuzu değiştirirdiniz? Bedevionline Takip Et Xper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben bu kadar sinirli bir insan olmak istemezdim daha sakin bir insan olmak isterdim Eliniz de olsa hangi duygunuzu değiştirirdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Duygularım yok benim zaten 1 0 Yorumla
xxAnonimGirlxx Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl İnsanlara değer verme duygumu değiştirmek isterdim ne oldu o kadar değer verdim hep sonuç hüsran 1 6 Yorumla Bedevionline 1 yıl Hiç şaşırtmazlar :) Yorumla xxAnonimGirlxx 1 yıl Evet Yorumla Bedevionline 1 yıl Ders çıkarıyoruz en azından iyi tarafından bakmak lazım Yorumla xxAnonimGirlxx 1 yıl Aynen öyle çok şey öğrenmiş oldum bu sayede de dikkatli olmam gerektiğini çoğu şeyi öğrendim yaşamak gerekiyor öğrenmek için Yorumla Bedevionline 1 yıl Zaten yaşayarak öğreniyor insan ya anlatılanlar yaşanmışlık gibi olmuyor kendin bire bir yaşayınca kafandaki taşlar daha net oturuyor yerine diğer türlü roman yazsalarda boş Yorumla xxAnonimGirlxx 1 yıl Aynen öyle Yorumla
T6726 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Korku olabilir. İlla ufak tefek de olsa bir şeylerden korkuyoruz ve hiçbir şeyden korkmak istemezdim 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Duygularım dan memnunum Ama şöyle bir duygum var kendime olan nefretimi değistirmek isterim 1 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sevgi hissinden kurtulmak isterdim zarar veriyor 1 0 Yorumla
ruhumunışığı Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Değiştirmezdim. Olumsuz bile olsa her duyguyu yaşamamız lazım. Hiçbirinden rahatsız değilim. Belki sadece empatiyi azaltırım biraz. 0 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 1 yıl Romantik olmak istemezdim, artık değilim. 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı. İnanmamayi 1 0 Yorumla
Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 91% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 356 cevap paylaştı. Sabirsizligumu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Duygularım yok benim zaten
İnsanlara değer verme duygumu değiştirmek isterdim ne oldu o kadar değer verdim hep sonuç hüsran
Hiç şaşırtmazlar :)
Evet
Ders çıkarıyoruz en azından iyi tarafından bakmak lazım
Aynen öyle çok şey öğrenmiş oldum bu sayede de dikkatli olmam gerektiğini çoğu şeyi öğrendim yaşamak gerekiyor öğrenmek için
Zaten yaşayarak öğreniyor insan ya anlatılanlar yaşanmışlık gibi olmuyor kendin bire bir yaşayınca kafandaki taşlar daha net oturuyor yerine diğer türlü roman yazsalarda boş
Aynen öyle
Korku olabilir. İlla ufak tefek de olsa bir şeylerden korkuyoruz ve hiçbir şeyden korkmak istemezdim
Duygularım dan memnunum
Ama şöyle bir duygum var kendime olan nefretimi değistirmek isterim
Sevgi hissinden kurtulmak isterdim zarar veriyor
Değiştirmezdim. Olumsuz bile olsa her duyguyu yaşamamız lazım. Hiçbirinden rahatsız değilim. Belki sadece empatiyi azaltırım biraz.
Romantik olmak istemezdim, artık değilim.
Duygularımı değiştirmem
İnanmamayi
Sabirsizligumu
Utangaçlık