Hayatında en çok neyin eksikliğini hissediyorsun?

Anlayışlı insan kıtlığı var sanırım ülkede. Herkes olaylara kendi penceresinden bakıyor.
Hayatında en çok neyin eksikliğini hissediyorsun?
Hayatında en çok neyin eksikliğini hissediyorsun?
Cevapla