Anlayışlı insan kıtlığı var sanırım ülkede. Herkes olaylara kendi penceresinden bakıyor.


Aşk sanırım ❤️ çünkü çok şükür 🙏 herşeye sahibim iki tane evladım var , işim var , evim var kedim ve köpeğim var güzel bir aileye sahibim sadece sevebileceğim ve güvenebilceğim bir insanın eksikliğini hissediyorum okadar 🙋
Amin canım inşallah 🙏 herşeyin hayırlısı diyelim 🙏🥰
Hayatımda çok şükür her şey yolunda eksik ya da hasret kaldığım bir duygu yok. Ama çevrede aşırı derecede narsist insan var. Keşke daha mütevazı insanlar çoğalsa bunun eksikliğini zaman zaman hissediyorum.
Maalesef 😕
Teşekkürler 🦋🙂
Hiçbir şeyin eksikliğini duymuyorum su an
Teşekkürler
Cevap
8Cevap
Anlayanin olmasi... yok kimse anlamıyor anlasada yinede aynı. Ama tepki gösterince suçlu sen oluyorsun...
*olmaması*
Sağlık ve para olabilir birde sevgi
Şu anda eksikliğini hissettiğim çok bir şey yaşamıyorum Ama değer veren bir sevgilim olsa güzel olurdu
Kısmet
Halen çözemedim.
Bu arada soru görselini çalabilirim haberin olsun, tam benlik xd
Sağol :D
Aşk tabi ki🥰 kafa dengi, edep haya sahibi insan bulmak günümüzde ne yazık ki çok zor
Merhaba Ayhan,
Aşk aşk aşk! 😅
Harici çok şükür iyiyim! 😅
Kesinlikle anlaşılabilmenin eksikliği kendimi açıklamaktan yoruldum.
Anlayanım yok, beni gerçekten düşünen önemseyen yanımda olan yok.
Huzurum yok kaygılarım çok.
Kiymet bilen insanların eksikliği cok hayatımda hepsi vefasız.
Yeterli vakit ve hürriyet.
Güvenin ve dürüstlüğün...
İnsanlar iyi niyetli olduğunu düşünürken bile karşısındakine hakaret ediyor ve aşağılıyor. Sizce?
Sürekli değişiyor bu. Şu sıralar sessizliğin
Adaletin ve saygının eksikliği çok var
Zaman
Hissetmiyorum eksiklik
Yaşama hevesi
Ailemin yanımda asla olmayışları
Muhabbetin
Bir çok şey
Annemin
Para eksik
Aşkın
Baba.
Paranın
Mutluluğun
Kendimin
sevginin ve değerin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?