Başkalarıyla eşyalarımı paylaşmayı istemediğim için sorun bende mi?

ben eşyalarımı sevdiğim biri olmazsa vermeyi istemem. sevdiğim birine bile vermek istemiyorum. ne parfümümü, kolyemi, makyaj malzememi hiç bir şeyimi başkasına kullandırmak, ödünç vermek istemem. ailem beni suçluyor bazen, sorun ben miyim?

Başkalarıyla eşyalarımı paylaşmayı istemediğim için sorun bende mi?
Güncellemeler
1 yıl
ayrıca ben sanki bunları öpücükle satın alıyorum, parayla alıyorum kimseye vermek zorunda değilm valla
Başkalarıyla eşyalarımı paylaşmayı istemediğim için sorun bende mi?
Cevapla