“Umut verip, yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin.” Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu söz çok doğru ve beni gerçekten üzüyor. Sizce nasıl?
“Umut verip, yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin.” Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla