Suçu başkasına atmak kadar kolay bir şey yok. Asıl zor olan, sorumluluğu üstlenip kendi hatanı kabullenmek. Boş yere kendini ortaya atıp kahramanlık yapanlar da az değil ama buna kendini suçlamak değil, kahramanlık sendromu demek daha doğru olur.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Kendimi suçlamak daha kolay. Ben yanlış yaptıysam çok daha kolay ve karşımdaki yanlış yaptıysa bana yanlış yapmasına izin verdiğim için yine kendimi suçlarım.