Sevgi ve sevda taraftarıyım lakin düzgün insan hiç kalmadı bir de hayallerde yaşıyoruz ne acı değil mi?

Sevgi ve sevda taraftarıyım lakin düzgün insan hiç kalmadı bir de hayallerde yaşıyoruz ne acı değil mi?
Cevapla