
Evrelerimiz sırasıyla şu şekilde listelenmekte...
1- İnkar evresi

2- Öfke evresi

3- Pazarlık evresi

4- Depresyon evresi

5- Kabullenme evresi

Peki siz hangi evredesiniz?

Evrelerimiz sırasıyla şu şekilde listelenmekte...
1- İnkar evresi

2- Öfke evresi

3- Pazarlık evresi

4- Depresyon evresi

5- Kabullenme evresi

Peki siz hangi evredesiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hepsini ettim.. Deadpool 2 de böyle bir sahne vardı :D bilen varsa anlar
Ben inkardan direkt kabullenmeye geciyorum yok depresyondur öfkelenmedir benlik degil
Her birini ozel zamanlarinda tecrube ettim, su an 5. evre olan kabullenme evresi ile mucadele vermekteyim.
evrelerin hepsini yaşadım şu an yeni evre üretmeye çalışıyorum
Dört buçuktayım ben sanırım 🙄
Son evre..
Kabulleniş
Bitirdim hepsini
4. evredeyim
Hepsini...