8 soruluk psikoloji testine göre sen ne icin yaşıyorsun?

Soru 1
Söyle bakalım ağladığında yanında kim duruyor.
A) ailemden biri
B) arkadaşım
C) sevgilim
D) hic kimse
Soru 2
Kendinde bir özelliğinden vazgeçecek olsan hangi özelliğinden vazgeçerdin
A) duygusallığımdan
B) çabuk güveniyor olmamdan
C) herkese inanmandan
D) çabuk insan silmemden
Soru 3
Peki karşındaki kişi dinlemeden seni suçluyorsa o anda ne yaparsın
A) susarım
B) beni dinlemesini beklerim
C) beni dinlemiyorsa oradan giderim
D) sinirlenip sesimi yükseltirim
Soru 4
Mecbur olmasaydın ne yapmazdın
A) okumazdım
B) çalışmazdım
C) birini hayatımdan cıkartmazdım
D) yalan söylemezdim
Soru 5
Peki yakın arkadaşınla aynı kişiye aşık olsaydın ne yaparsın
A) arkadaşıma hemen söylerim
B) arkadaşımın vazgeçmesini söylerim
C) kendim vazgeçerim
D) ikimizin de vazgeçmesini söylerim
Soru 6
Diyelim ki en kötü günleri yaşıyorsun bugünlerde kendin icin ne yaparsın
A) iyi hissettirecek şeyler yapardım
B) sık sık dışarı cıkarım
C) arkadaşlarımdan beni iyi hissettirmelerini isterim
D) bir kac gün tatile cıkarım
Soru 7
Senin icin mutluluk ulaşılmaz bir şey mi
A) evet
B) hayır
Soru 8
Son olarak senin neye ihtiyacın var
A) yeni bir başlangıca...
B) yeni insanlara ihtiyacım var
C) ne istediğime karar vermeye...
D) biraz eğlenmeye ihtiyacım var
Sectiginiz şıkları yorum olarak belirtin geri dönücem ✨
Güncellemeler
+1 yıl
Okuyup tek tek cevap yazan insanlara ben teşekkür ederim ✨
8 soruluk psikoloji testine göre sen ne icin yaşıyorsun?
Cevapla