Selam
Kötü alışkanlıklardan kurtulmak senin için kolay mı?
Kolaysa bunu nasıl başarıyorsun?
Kötü alışkanlıklardan kurtulmak senin için kolay mı?
Kolaysa bunu nasıl başarıyorsun?


Fasa fiso kitaplar bağımlı tiplerin asla bırakamayacağını bildikleri için böyle kitaplar basıyorlar. Birşeyi bırakmak irade gücüdür. Onu yapamadıkça üç yüz kitap oku yine bırakamazsın. Onlarda geçimini sağlamak zorunda ne yapalım. İnsanoğlu tuhaf yaratık üstün bir beyni olmasına rağmen aynı beyin üstünlüğünü de elinden alıyor.
Belki farkında değil ve okuyarak farkına varacak ala ala
Herşeye karşı iradeliyim lakin sigaraya karşı çok zayıf olduğumu düşünüyordum hep ama uzun uğraşlar sonucu bıraktık. Belki de hayatta aldığım en iyi karardı. Azim ve mücadele ile başarılabiliyornuş
Tebrikler...
Teşekkürler, herkesin de bırakması temennisiyle
Çok amin, bırakacağım çok yakında.
Öncelikle bırakmayı beyninde şartla , çok canın istediği zaman kül tablasını kokla, ben güçlüyüm seni bırakacağım diye kavga et kendinle
Beynimi şartlama aşamasındayım.
Elimdeki paket bittiği zaman almayacağım bir daha.
Şöyle diyeyim ben bıraktıysam herkes bırakır😄
😅
Selam,
Evet iradeye sahip biriyim. Kötü alışkanlığım olmadı aslında olduğunda da bunu azaltarak yapmak yerine direkt olarak kesiyorum. Bu sayede az zorlanıyorum sonrasında ise tamamen bitiyor.
Ah o sigara.. bizi duman etti.
Kronik baş ağrısı sahibiyim (küme baş ağrısı sendromu)
En büyük tetikleyen sabep sigara ve hâlâ içiyorum...
Geçmiş olsun 😕
Bırakalım johnyx
Cevap
20Cevap
Hiç kolay değil, alışkanlık bu. Çabalamadım da kurtulmak için :D sanırım böyle mutluyum.
Sosicim konu sigaraysa gel birlikte bırakalım guzelliğimizi çalıyor bu sigara 😀
Sigaraya sebep olanları bırakmak lazım :D
Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın 😂
Yapsınnn, dur tüttüreyim bir tane daha bunun şerefine shdj
Allah iyiliğini versin çiçeğim 😂
Aminnnn shsha
Dur bende yakayım bari 😂
Bende yaktım size 😂
İki tane birden yakayım maksat yakmak olsun ahsha
🤣🤣🤣
Barış sen bırak sigarayı :D
Aa ablalarımı yalnız mı bırakayım sigara içerken :D asdfdf
Sen daha zıpçıkk gibisin dhjs
Sanırım güzel bir şey dedin can sdfsd ama büyüyğüm ya ben. günde 2 paket deviriyorum işte :D
Abartma Barış abartma yuh
ne yapalım anca kesiyor üzüntüyü abla 😌😌
Saçmalama 🤬
Teşekkür ederim ☺️🌸
Dikkat ederim cann 🙏
Aferin kuzuma 😅
Kuzum da dermiş sdf 😅🌸
Evet ama ben istemiyorum. :D Sigaram var çok sevdiğim için stresi azalttığı ve bana iyi geldiği için devam ediyorum.. afiyet olsun 🌸
Teşekkürler ✌️
Rica ederim ✌️
Sen bırakmak mı istiyorsun abla?
Evet barışcım
Umarım başarırsın abla. ilk başta zor olur ama meyve tüket ya da ara ara sık sık beslen öğün yap. bol su iç spor yap. bunlar faydalı olur mutlaka
Spor yapıyorum zaten.
Önce beynimi kodlayayım sonrası kolay olur diye düşünüyorum
Teşekkürler ✌️
Rica ederim evet spor yapıyordun ✌️🌸
Kötü bir alışkanlığım yok sigara yok alkol yok kadın düşkünü değilim bence gayet iradeliyim
Teberikler...
Yeter ki isteyeyim her şeyi bırakabilirim. Ama gerçekten istersem iradem güçlü olur.
Kurtulabilirsin kapağının altındaki sigara ironi mi barındırıyor.
Evet 😂
Kötü alışkanlıklarımı bıraktım çok şükür sigaraylada vedalaştık
İki hafta sonra bunu tekrar konuşalim 😂
1 sene narkozlu gezicem sanmıyorum 😀
Kendi sağlığıma bakıp insanların kötü alışkanlıkları olucam 👹
Sen bir yolunu bulursun 😀
Bak bak laflara bak
Sen bu taraflara gelirsen haberdar et
O niyeymiş
Vitamin eksikliği varmıydı sende 🙄
😂😂 olur gelirsem haber veririm.
İsteyipte bırakamadığım bir şey olmadı hayatta
Süper
Çok kolay her perşembe sigara içmeme günü yapıyorum ve içmiyorum
Oha çok iyi fikir
Aslında bırakmak için bu yöntem uygulanabilinir.
Haftada üç gün ile başlayayım ben buna.
Sıkılmam.
Teşekkür ederim bu fikir için.
Kötü alışkanlıklarım var ama kurtulmak istediğim kötü alışkanlığım yok..
İyi sen bilirsin
Kadınlardan kurtulamıyorum
İradesiz
Kendin itiraf ettin ben niye telaffuz edemiyorum ki 😂
Yiioo bende eleştirim beni susturanazsın narkos efendi 😂
İradeye sahibim ama kurtulmayı istemek lazım. Ben sigaradan kurtulmak istemiyorum örneğin.
Kötü bir alışkanlığım yok ama olmuş olsa bile o konuda iradeli biriyim
Elbette. En azından o kötülük oranında olmaz başka bir kötülüğe yönelmem.
Kolay. Bunu genelde meditasyon ve sporla başarıyorum
kurtulamiyorum
Peki bunun için çaba sarf ettin mi?
sigaramı kötü alışkanlık
Değil mi
az ya da çok yemek daha zararlı
Evet iradem güçlüdür.
İradem var ama isteğim yok
Kurtulmak istemiyorum ki hepsi benim 🤣
hayır
sigara seks sürat vazgeçmem
Kötü alışkanlığım yok.
Aşkta sayılıyor mu?
Senin için kötü alışkanlık kavramına giriyorsa evet sayılır 😀
Bence kötü. Vazgeçemiyorum çünkü.
Değilim maalesef
Ay ben sana ne isim takmıştım unuttum.
Ama yenisini buldum şuayip olsun artık 😂
😂
konfor alanını bırakırsak kötü alışkanlık gider
kesinlikle evet
Kolay iradene hakimsen sıkıntı yok
Evet
Kötü alışkanlığım yok
Ciksss
Sigarayı bıraktın
Evetttt
Zor, çok zor
Kötü alışkanlığım yok Allah'a şükür
Değilim maalesef.
Evet sahibim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?