O*sp kızlara benzemeye başladım iyice, işin garip yanıdır ki onlar gibi değilken kendimden nefret ederdim kendimi sevmeye başladım?

Sigaraya, Enerji içeceğine, az uykuya, soğuk karaktere falan büründüm yanlışlık ile. Ama kendimi sevmeye başladım. Normal midir? (C1nsellik falan yok) Gittikçe yok olacağımı biliyorum ama bilmiyorum böyle oldukça kendimi seviyorum. Belki ileride öncekinden kat kat nefret edeceim ama

O*sp kızlara benzemeye başladım iyice, işin garip yanıdır ki onlar gibi değilken kendimden nefret ederdim kendimi sevmeye başladım?
Cevapla