Bazi insanlar beni guzel saniyor ama bok gibiyim? Nefret ediyorum kendimden :(?

Bazi insanlar beni guzel saniyor ama kusurlarimi hic bilmiyorlar. Cildim guzel degil artik cirkin oldu cok kusurlarim var, tuy sorunu var su an kararmalar vucudumda sivilceler birde ayak numaram buyuk lanet olsun bana. Boyum 1.70 kilom 64. Ayakkabida genelde 39 numara giyiyorum ama bazilarinda topukluda vs 40 cunku ayaklarim genis. Kilo versem ayak numaram kuculurmu? Ve kendimden gercekten nefret ediyorum cok ama cok cirkin hissediyorum diger kizlar neden guzel ve ben neden degilim
Bazi insanlar beni guzel saniyor ama bok gibiyim? Nefret ediyorum kendimden :(?
Cevapla