Utangaç çekingen öz güvensiz içime kapanık biriyim evden dışarı çıkamıyorum hep eve kapalı yaşıyorum her sene her mevsim evdeyim maalesef dışarı çıkamadığım için mevsimleri de hissedemiyorum
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sonbaharın huzuru bir başka değil mi, içtiğin çay, soluduğun havası bir başka.. Özleyen bekleyen yalnız ben miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet bende son baharı çok severim
Ben sonbaharı seviyorum ama hiçbir mevsimi yaşayamıyorum hissedemiyorum maalesef
Neden
Utangaç çekingen öz güvensiz içime kapanık biriyim evden dışarı çıkamıyorum hep eve kapalı yaşıyorum her sene her mevsim evdeyim maalesef dışarı çıkamadığım için mevsimleri de hissedemiyorum
Sonbahar kış gelsin ya yazlar artık sevilesi değil
Evett
Yazın bitmesini istemiyorum