Sonbaharın huzuru bir başka değil mi, içtiğin çay, soluduğun havası bir başka.. Özleyen bekleyen yalnız ben miyim?

Biraz umut, biraz çay, biraz Sonbahar en çokta "sağlık olsun"...
Sonbaharın huzuru bir başka değil mi, içtiğin çay, soluduğun havası bir başka.. Özleyen bekleyen yalnız ben miyim?
Güncellemeler
1 yıl
🍁🍂
Sonbaharın huzuru bir başka değil mi, içtiğin çay, soluduğun havası bir başka.. Özleyen bekleyen yalnız ben miyim?
Cevapla