Çevreme karşı çok doğru söyleyen biriyim ama bazen batıyorum da bazen de çok iyi kıvırıyorum doğruyu demiyerek hayata doğruyu_?

... Demek mi daha iyidir? Gerçekler mi daha iyi üstü kapalı olmak mı?
Çevreme karşı çok doğru söyleyen biriyim ama bazen batıyorum da bazen de çok iyi kıvırıyorum doğruyu demiyerek hayata doğruyu_?
Cevapla