Kişilik & Karakter Yaşama geç kaldığınızı düşünüyor musunuz? YolunSonuGaliba Takip Et Xper 7 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yoksa dolu dolu yaşıyorum mu diyorsunuz? Güncellemeler1 yıl Güncel Güncellemeler1 yıl ... Yaşama geç kaldığınızı düşünüyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. evet geç kaldım maalesef 1 0 Yorumla
Picassonunhardcoreu Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kimse bir şeye geç kalmaz kul kaderini yaşar bahtına ne çıkarsa 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı. Evet hayata çok geç kaldım 1 0 Yorumla
cicimxs Takip Et Master Yaş: 31 , eic 45% 1 yıl Yaşamadım ki 1 9 Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Sadece izliyorum diyorsun Yorumla cicimxs 1 yıl Aynen öyle bıktım Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Sosyal kaygı ve depresyon yüzünden mi? Yorumla cicimxs 1 yıl Hayır parasızlıktan Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Kaygı depresyon yoksa çalışıp kazanabilirsin Yorumla cicimxs 1 yıl Ülkedeki masalardan haberin yok herhalde Yorumla cicimxs 1 yıl Maaslardan bu ücretler ile ne hayali gerceklestirebileceksin Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Yırtdışına git Yorumla cicimxs 1 yıl Kolaydı Yorumla
Arc-en-cieel Takip Et Guru Yaş: 27 1 yıl En azından herkes geç kaldı öyle düşün 0 3 Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Neden herkes Yorumla Arc-en-cieel 1 yıl Kimse dört dörtlük değildir veya bu ekonomi de kimse ayağını uzatamıyor Yorumla YolunSonuGaliba 1 yıl Ekonomik yönden bahsetmedim karakter kişiliği olarak kendin olabiliyor musn yani korku kaygı yaşamadan cesurca yaşamak gibi. Ertelemeden yaşamak, izleyerek değil bizzat oynamak gibi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
evet geç kaldım maalesef
Kimse bir şeye geç kalmaz kul kaderini yaşar bahtına ne çıkarsa
Ben düşünüyorum ne sorsan bende yok
Evet hayata çok geç kaldım
Yaşamadım ki
Sadece izliyorum diyorsun
Aynen öyle bıktım
Sosyal kaygı ve depresyon yüzünden mi?
Hayır parasızlıktan
Kaygı depresyon yoksa çalışıp kazanabilirsin
Ülkedeki masalardan haberin yok herhalde
Maaslardan bu ücretler ile ne hayali gerceklestirebileceksin
Yırtdışına git
Kolaydı
En azından herkes geç kaldı öyle düşün
Neden herkes
Kimse dört dörtlük değildir veya bu ekonomi de kimse ayağını uzatamıyor
Ekonomik yönden bahsetmedim karakter kişiliği olarak kendin olabiliyor musn yani korku kaygı yaşamadan cesurca yaşamak gibi. Ertelemeden yaşamak, izleyerek değil bizzat oynamak gibi