Bizimkiler ilerde ölürse özgür yaşarım diye mutlu oluyorum, bu normal mi?

gerçekten bizimkiler çok baskıcı ve geri kafalı. her şeye karışıyorlar. teyzemler, enişte denen kişi. diğer eniştem ve teyzem ölse üzülürüm ama diğerleri umrumda bile değil. ölseler şu an mutlu olurum. en çok eniştem için sevinirim. zaten onla alakalı travmam var hala tam geçmedi
Bizimkiler ilerde ölürse özgür yaşarım diye mutlu oluyorum, bu normal mi?
Bizimkiler ilerde ölürse özgür yaşarım diye mutlu oluyorum, bu normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
bu arada teyzem eniştemden bazı şeyleri saklıyor. sizce enisteme diyeyim mi hepsini? hem belki enistemle aram daha iyi olur, daha iyi davranır. mesela sigara içtiğini bilmiyor ve daha başka şeyleri. söyleyeyim mi
Bizimkiler ilerde ölürse özgür yaşarım diye mutlu oluyorum, bu normal mi?
Cevapla