Yarın çok güzel olacak...
Gidesim var.
Kendimden gidesim var.
Ne güzel yalanlar.

Kendinizi mutlu etmek için yalanlar söylemeyin.

@o-m Emre Fel dinledim 😄
Yarın çok güzel olacak...
Gidesim var.
Kendimden gidesim var.
Ne güzel yalanlar.

Kendinizi mutlu etmek için yalanlar söylemeyin.

@o-m Emre Fel dinledim 😄
Evet öyle çünkü kendine yalan söyleyen başkalarına da yalan söyler. Evren karşılığını bu yalanı verir. Bazı insanlar dışardan güçlü görünmek için yalan söyler öteki olarak mecburiyetten yalan söylemek zorunda kalır o ayrı.
Kimse anlamasın sıkıntılarını diye yalan söyler
Yarın çok güzel de olabilir... Olmamış şey yalan ya da doğru diye yorumlanamaz... Ama olmuş şeyler konusunda yalansa, evet insan sadece kendini kandırabilir...
Cevap
7Cevap
Hayır ben kendime yalan söylemem.. ama genellikle gerçeklerden kaçanlar korkak olanlar kendilerine yalan söyler ve kendilerini kandırırlar hep
Bir şey inanmak için bazen kendine yalan söylüyorsun.
Kesinlikle öyle 👍 insan en çok yalanı kendisine söylüyor çünkü onunla kendini motive ediyor
Kendini iyi hissetmesine neden oluyor aynen ✌️👏
Kesinlikle öyle 👍
Mutlu olabilmek için yalanlara ihtiyacım yok, olanlar düşünsün
Diyorsun. Ama sende söylüyorsundur farketmeden.
kendimi kandırmam gereken bir durumun içinde bulunmadım
Kendisine en çok güvenen kişiye söyler.
Beğendin mi?
Beğendim güzelmiş ✌️👏 sağolasın.
Kendimize söylediğimiz yalanı inanki kimse bize söyleyemez. Kendimizi kandırmakta bir numaralı düşmanız.
Belki de dışarıya güçlü görünmek için kendimize yalan söylüyoruz. Bir nevi kendimizi iyi hissetmemize neden oluyor.
Evet maalesef.
Aslında bu yalan söylemek değil bence umut etmek heryeni güne yeni bir umutla başlamak.
Bir nevi öyle.
Yalnız huzurluyum, bu da geçer , her şey düzelecek vs vs :)
Hepsi kullanılan cümleler demek.
söylüyozda ne oluyo mum yatsiya kadar yaniyo karanlikta yine mutsuz
Vay be güzel laftı ✌️👏
tesekkurler eh kem küm ediyoruz iste 😀
Hiç kem küm diyerek yabana atılacak bir cümle değil bence 🤣
yok be derken spacex mi burasi ay ne ara ciktim 😀
Çok yükseklere uçtun bu sefer de 🤣
ok at patlasin yere cakilayim haddi astim 😀
Yok yaa böyle güzel havalarda 😂
sende baya zorluyon ya al oksijen bitti 😀
Aman öyle böyle ölücez işte. Yarınlarin güzel olacağına bari yalandan da olsa inanalım xcxc
İnanalım senin için Tuğçiş 😄
Evet genelde. Bazen de mecbur bırakanlara.
Evet mecbur dışarıya güçlü görünmek için.
Bir yanımda hep gerçekler vardır. Bu yüzden dengesiz ruh hallerim olur.
Evet, insan en büyük yalanı kendine sonra da başkalarına söyler..
Kesinlikle öyle kendimizi teselli etme şeklimiz bir nevi yalan aslında
Evett en güzellerini her zaman kendime saklarım
Yalan değil de, itiraf edememek gibi şeyler..
Genelde öyle maalesef
Evet en büyük yalanı kendimize söyleriz
Neden peki. Hiç sordun mu kendine.
Ooo.. kendimi çok güzel kandırırım..😂
Nasıl yaparsın bunu sana nasıl 😄
Yeşilçam repliği misali..😂
Daha niceleri var kuzum 😂
Evet insan en çok kendini kandırır
Nasılsına iyiyim diyerek.
Yoo herkese söylüyorlar
İyiyim diyerek mi 😊
Kendine söyler. Ben iyiyim diyerek
Evet. Herkese iyiyim deriz ama bir başlasak neler neler çıkacak.
Söyleyemez kandıramaz
Evet öyle
Sırf kendini iyi hissetmek için.
Kesinlikle öyle 🤞
Kesinlikle ✌️👏🤣
Teselli ederim kendimi 😀
Kendine
Genelde evet
Bana göre öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?