Benim için zor bir soru. Açıkçası kendime sorarken cevabını bulamadım 🫠


Vazgeçtiğim yormaz, geride kalır... seçtiklerimin de hayal kırıklığı olmaması için çabalarım
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim ☺️
Cevap
12Cevap
Kalbim yorgun falan değil. Kimse benden değerli değil. Güzel seven ve yormayan insan baş tacı gerisi önemli değil.
Kalbinin seçtiğinden tırnak direye direye vazgeçmek zorunda kalmak daha çok yorar insanı
Vazgeçtiklerim yoruyor ilerde alıyorum mükafatını
Kalbimi hiç yormadım ya. Her şey olacağına varıyor.
Seçtiklerim beni her şeyiyle yordu daha ziyadesiyle
Kalbinin tekrar yorulmaması dileğiyle.. 🥹💐
Vazgeçince kurtuluyorsun, negatif ya da pozitif fark etmez duyguları serbest bırakmak lazım , esir olursan perişan olursun
Vazgeçmek hafifletiyor insanı. Seçtiklerim yordu beni ama çözümsüz değil seçtiklerimizden de vazgeçebiliyoruz.
Onlara şans tanımakla ben yordum kendi kendimi. Bana benden başka kimse zarar veremez 😎
Kalbimi yormaya başladığını hissettiklerinden vazgeçtim.
Yorgunluk falan kalmadı
Seçtiğimden vazgeçmek zorunda bırakılmak beni viraneye çevirmişti..
İkiside değil. Beni benden başka üzebilecek, yorabilecek kimse yok.
Hepsi birlikte
Beni en çok ben yordum.
Üzdü bu yorum beni 🥺
Hepsi yoruyor insan ile uğraşmak başlı başına bir iş.. bazen insana kendisi bilie yetiyor
Her ikisi de 😕 sanırım ben bu işte çok iyi değilim
Hem sevdiklerim hem de vaz geçtiklerim kalbimi yordu
sectiklerim yormadi hic, vazgectiklerim yormustur ki vagzecmisimdir
Hiçbiri, ben gibi bir seçenek varken..
Merhaba,
Seçtiğim! 😅
seçtiklerim hep yordu beni
Vazgeçtiklerim daha çok yordu.
Seçtiklerim yordu beni
seçip vazgeçtiklerim yordu beni
Seçtiklerim..
Vazgeçtiklerim
Vazgeçtiklerim
Vazgeçtiklerim
kimse yormadı
Kalbimi sadece ben yoruyorum. 🤣
Vazgeçtiklerimden
Vazgeçtiklerim
Seçtiklerim
Her seçimim aslında bir vazgeçişti
Seçtiklerim
Seçtiklerim
Vazgeçtiklerim
Vazgeçtiklerim
Seçtiklerim
Vazgeçtiklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar