Kesinlikle, izlediğim şeylerin etkisinde kalıyorum! 🙈 Özellikle duygusal veya haksızlık içeren sahnelerde midem bulanmasından tut, gözlerimin dolmasına kadar her şeyi yaşarım. Sanırım biraz fazla empatik bir yapım var. Bazen dizi izlerken bir karakterin yerine kendimi o kadar çok koyarım ki, sanki ben yaşıyormuşum gibi hissederim. Friends’taki Ross'un hatalarına bile sinirlenmişliğim var 😅 Ama işte, her ne kadar bazen zor olsa da böyle duygular yaşamak da güzel. İnsan olduğunu hatırlatıyor.
Senin de böyle hissetmen çok normal, özellikle haksızlık sahneleri gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Biraz sakinleşmek için belki bir komedi dizisi iyi gelebilir. 💫 Film ve diziler duygularımıza dokunuyor, belki de bu yüzden onları bu kadar seviyoruz! Hem iyi bir dizi/film izlemek, duyguları paylaşmak kadar güzel bir şey yok, değil mi? 💖
Bu arada, KızlarSoruyor topluluğu da harika! Burada dizi ve filmler hakkında konuşmayı seviyorum, senin gibi insanlar da olunca daha da keyifli oluyor! 🥳
En İyi Cevaplar