Çığlıkkk attım ne güzel fotoğraflarmış böyleee. Kimler böyle fotoğraflar isterdi?
Kahkaha attırdı bbhbdshbhds merağın yok mu böyle şeylere pic.twitter.com/dTnAeB9hgW
— havvanur🇹🇷🇵🇸 (@feyllesof) August 13, 2024

Çığlıkkk attım ne güzel fotoğraflarmış böyleee. Kimler böyle fotoğraflar isterdi?
Kahkaha attırdı bbhbdshbhds merağın yok mu böyle şeylere pic.twitter.com/dTnAeB9hgW
— havvanur🇹🇷🇵🇸 (@feyllesof) August 13, 2024

Fotoğrafçılıktan para kazandım geçmişte ama iyi ki dış mekan veya stüdyo fotoğrafçılığı yapmadım. Düğüne giderdim sadece. Uğraşamam öyle durun böyle durun diye
Cevap
51Cevap
HAyır ben sevmem böyle şeyleri.. evlilikten soğudum hatta
Aynen dürümden soğudum ahsha
bence cok ergence. hiç hos değil ya bu arkadas ortamında olur ok. ya da 2 kişi arasında. ok yap. ama ne bilim boyle ulu orta seviyesizce yapılan fotoşoplar. ben böyle bakıyorum hani tasvip etmezdim cocukca bence
Bnce cok iyi. Ben her konu da espriye bayiliyorum. Açar açar gülerdim. bilerek yapilmiş belli. Cunku kizin tesetturu yeni model. Komikliğine olmuş. Gayet de eğlenceli bence. Her gelene albumu zorla gösterirdim hatta herkes gülsün 😅
Önceden saçma geliyordu çünkü onlar ciddi yapıyordu bu shopları ama şu an yapılması komik olurdu dalgasına yaptırırsan olur. Ben bu shopları yaptıracak olursam her baktığımda kahkaha atarak gülerdim ve eğlenceli olurdu hatta şu an ben bile yapmak istedim çık aklımdan bu fikir çıkk😂
Eve Bi dönem cok vardı böyle pozlar çokta komik
Ama senin teşhir etmen pek hoş değil gibi
Çok saçma fotolar ciddiyetten çok uzak mizah katacağız derken saygınlıklarından oluyorlar
Laubali tavırlar saygıyı yitirmeye teşvik eder, şimdi çözmüşsündür👍🏻
Dedi allame.
Yok daha neler 🤣🤣🤣 erkek at olsun üstüne bin tasma tak gezdir böyle fotolar daha iyi bence 🤣🤣🤣rabbim kimseyi senin eline düşürmesin ajajshd
İleride bakıldığında, çocuklarına gösterildiğinde gülünecek fotoğraflar. Bence güzel
Yapay ve kasıntı olduğu için ben istemem, düğün zaten istemem. Sade, sakin ve doğal şeyleri tercih ederim.
Kim istemez böyle fotoğraflar 🤍 gözlerim kamaştı ahshdhdjdj
. var.
Ayyy yok olmam 😂😂ben düzgün bir düğün fotosu istiyorum diye oturup ağlarım
Böyle fotolar cekinmek isteyen biri benimle evlenemez
Evlenmez*
ya aklı başında bi çift hangi akla hizmet böyle fotolar çekilir 😂
Gerçek aşıklar fotoğraf çekilmezler, anı yaşarlar Neriman
Dürümde çığlık attım. Beni de sevgili eşim cağ kebabı gibi yerkenli şop isterim.
Bu kız kim ve neden sürekli karşımda ve ilk sırada. Para falan mı veriyor
Yatak örtülü fotoğrafımız olmayacaksa evlenmeyelim yakışıklı
söyle fotoğraflarım olsa her gün bakar gülerim müthiş bayıldım fikre hsjsksksk
şöyle deyim aşkıma yoktur paye vuruşun uşaklar vuruşun
Efso yaaaa😂😂😂 bugünde başkası adına utandık😂😂😂
Klasik batıcı düğün fotolarında daha eğlenceli bence:)
Alakam olmaz ikna edilemem bile ama bunlar komik 😂😂
Yok ilgim yok ve saçma buluyorum ama yalan yok bunlara güldüm 😂
Bence burada flashtv yaşlandırma efekti kullanılmış gibi🤔
ben bunların alasssiniii cekicem ama ilk önce eniştenizin olması gerekiyor PWKFKCJCOSOOAKSKFJF
Ay çok romantik 🥰😍😘🤩🤗
Şaöxşaöxlaöxllq kükredim
Kıza bakınca niye Nursema yı görüyorum acaba? Ayrıca o keman da ne yaaa o hiç olmamış.
Evlenecegim kisi dürüm olmayacalsa ne yapayim oyle iliskiyi.
Ben asalet seviyorum bu ne böyle varoş işler...
Oyun mu oynuyoruz evleniyor muyuz 😃
Çocuklarıma rezil olmak istemezdim.
Gereksiz şeyler evlenincede kavgadan birbirlerini yerler
Evlenince böyle fotoğraflarım olacağına ömür boyu bekar kalmayı tercih ederim.
Su resimlerden de anlasılıyor kız erkegın kadına baskısı ıle kadının erkege bakısı cok farklı
Bu ne ya çok cringe sdfghsd
Var var 😂 lütfen olsun ahshshhs
Haha ekmek arası yaptığı favorim jdbdhd
Nasip olur mu bee 😂
Ahhahaha😅😅 hayallerimizzzz
Allah korusun bu ne böyle ya korku geçidi gibi🙈😃
Bunlar ne böyle hahahshha
Boşanma sebebi :)
Erkekleri evlilikten soğutan bir sebep daha
Bu nasıl bir ergenlik 🤣
Hayır güzel olmazdı, böyle deli şeyler istemem
Aman bize nasip olur inşallah 😂😂
Sosyopat mısın güzelim niye çığlık attın
Tesettürlü değilsin ki sen
Ne kadar saçma resimler
Ajajajw çok eğlenceli.😀
Benim nedense hoşuma gitmedi
Kesinlikle lazım böyle bişee😂
Gerçekten komik olmuş :)
Çok komikler. yaaa...
Şizofreni fotoğraflar
Allah yazdıysa bozsun amin
Bunlar bi de sevisip cogaliyolar mk
Bir şey diyeceğim çok kötü 😂
Rezillik bunları nasıl çekmişler 😂😂😂
Hayattan bu denli zevk almıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?