Yani her şeyi karşı taraftan mi beklersiniz yoksa seviyorsanız her türlü girişim olur mu kendi adıma tam gorseldeki yazılan yazılara katılıyorum ilişkide erkeğin aktif olması taraftariyim
İlişkilerinizde cesur mu davranirsiniz yoksa adım atmaz misiniz?
Ben bir kere söylerim bi daha söylemem. Diğer adımlar karşımdakinin de adımına bağlı.
Soru detaylı değil bence. İlişkinin gidişatına göre şekillenir çoğu durum. Bu dediğin en başta erkekten beklenir tamam ama gidişatı iki kişinin ilişkisine bağlı. İkisinin ilişkisi iyiyse erkek seviyorsa ve engeller dışarıdan oluyorsa örneğin aile engel oluyorsa işte o zaman erkek elinden geleni yapar...
Şöyle istisnalar da olabilir. Erkek çekingen tecrübesiz olabilir nasıl davranacağını ne yapacağını bilmeyebilir. burada karşı tarafta yönlendirmeli cesaret vs yol gösterme açısından. Bence aşık olan seven sevilen erkek ilk başlarda böyle olsa bile aşkın sevginin bütüsüyle bunları aşmış cesaret kazanmış olur. Tabi bu benm kanım
İşte tam olarak buradan başlıyor degen kadın yok demek ki sevmiyorsun bir erkek sevse gercekten adım atar bence demek ki sevmiyor sevmediği için adım atamaya lüzum görmüyor otomatik
Neden erkekler sürekli terkedilmek ve aşağı olmak zorunda. Kadınların üstüne çok gidince Kadınların baska popüler kişilere gidiyor. Erkegin uğraşı ise kadın tarafından yüzsüzlük olarak adlandırılıyor. Erkek Neden gurursuz olmak zorunda
Kadın ilgisizliği sevmez ama aşırı ilgili birisini görünce. Bunun boyu kısa, kaslari yok, BMW si yok lüks yatlari katları yok hemde bu çok sıkıcı ne işim olur bunla. Bu benimle ilgileniyorya ben çok güzelim benimle ilgilenecek bir brat pitt bulurum. Düşüncesine giriyor
Kimin kaldığı belli bence. Bu düşünceyle kaybeden kim olur sen mi ben mi? Kadınları benden iyi tanıdığı iddia edemezsin. Bu güne kadar hemcinslerinden hiç kazık yemedin herhalde.
Yoo yedim ne alakası var? Ama sen böyle oldugun sürece kızların ayağına gelecegini felan bekleme böyle hiç bir şey olmaz demek istiyorum sen bir kıza gitmezsen kız sana gelmez ha gelecek olan kız modelleri var ama o kiz da ne kadar mutlu olur bilmeme