Üzüntüsünü dibine kadar yaşamak isteyen birini neşelendirmeye çabalamak vakit israfı mı, anlayışsızlık mı?

Üzüntüsünü dibine kadar yaşamak isteyen birini neşelendirmeye çabalamak vakit israfı mı, anlayışsızlık mı?
Üzüntüsünü dibine kadar yaşamak isteyen birini neşelendirmeye çabalamak vakit israfı mı, anlayışsızlık mı?
Cevapla